2013. június 29., szombat

17.fejezet-Anya naplója...

17.rész

"Az élet,nincs keze,de még is tőle kapod a legnagyobb pofonokat."

A zokogásom nem enyhült,görcsösen szorongattam Brad pulcsiját,és nem akartam el engedni.Még mindig láttam a zöld,és kék nyomokat.
-Brad mik ezek a foszforeszkáló nyomok?-kérdeztem két szipogás közben.
-Féltem,hogy ez lesz..-motyogta inkább magának mint nekem.-Mindjárt segítek rajtad.-mondta mikor beléptünk a szobámba.
Le tett az ágyamra,majd ki ment.Nem kellett sokat várnom rá,mert hamar vissza jött,egy selyem ágyneművel a kezében.Fel álltam az ágyról,ő pedig le söpört róla mindent,csak a matracom maradt ami re egy selyem lepedőt terített,és a párnát meg a paplant le terítette.
-Menny zuhanyozz le,és ezt vedd fel!-nyomott a kezembe egy selyem hálóinget.ahogy fel emelte a hangját össze rezzentem,de könnyeim még mindig folytak. Brad meg puszilta a homlokom,és meg ölelt.-Kérlek menny,és fürödj meg.-mondta lágyabb hangon,szerintem tudta,hogy az előbb egy kicsit meg ijedtem.Bólintottam,és tettem amit kér,el mentem zuhanyozni.Mikor be léptem a mosdóba egyből a tükörrel találtam szembe magam.A hajam kócos,és sáros az arcom beesett,és a szemeim is pirosak a sok sírástól még fel is dagadtak.Lehajtottam a fejem,és végig néztem a ruhámon a farmerom kiszakadt,gondolom akkor mikor el estem a pólóm pedig tiszta sár.Gyorsan ledobáltam magamról a ruháimat,és be álltam a zuhany alá,fel szisszentem mikor a víz a felkaromhoz ért.Oda kaptam a fejem,és eszembe jutott,hogy ott ragadott meg a férfi.A jelenet újra lejátszódott a fejemben,és össze rezzentem a hideg futkosott a hátamon.Egy piros folt emlékeztetett a nem olyan régen lejátszódó eseményekre.Meg mostam a hajam,és mikor végeztem fel vettem a selyem hálóinget.A hajamat gyorsan meg szárítottam,és fogat mostam.Körbe néztem a szobában,és még mindig láttam a foszforeszkálónyomokat.Fogalmam sincs,hogy honnan jönnek vagy,hogy miért csak én látom.Meg ráztam a fejem,és kimentem a fürdőből egyenesen a szobámba.A francia ágy egyik felén a lepedő,és a többi selyem cucc a mik felén pedig Brad. Bemásztam a takaró alá,és az arcom a párnába temettem.
-Idd meg.-mondta Brad,és a kezében egy bögre teát tartott.
Bólintottam,majd elvettem a bögrét,és meg ittam,vettem egy nagy levegőt,és lehunytam a szemem.Mikor kinyitottam már nem láttam foszforeszkáló nyomokat.
-Nem látom a nyomokat.Mi volt a teámban?-kérdeztem,és bátyám felé fordultam.
-A teában semmi,csak neked kellett egy nagy levegő,hogy kikapcsold ezt az érzékedet.-mondta.
-Mi történik velem Brad? Már semmit sem értek.
-Akkor el mondom.-vett egy nagy levegőt majd folytatta.-Ez az álomfényfejtő tehetségeddel jár.Igen tudom eddig az volt,hogy vámpírrá kell válnod ha birtokolni akarod ezt a tehetséget,de vannak olyan családok akiknél ez nem szükséges.Ha ember vagy akkor is ki tud ez fejlődni,de ha emberként kifejlődött a tehetséged,és vámpír leszel,akkor még erősebb lesz a tehetséged.A selyem azért kell mert képes elfogni a rossz álmokat.De inkább olvasd el ezt.-mondta és egy könyvet nyújtott felém.
Át nyújtotta majd ki ment a szobából.Nem tudom miért de féltem kinyitni a könyvet,inkább csak nézegettem.Ahogy jobban meg néztem a bőrkötéses könyvet rájöttem,hogy ez nem is egy könyv,hanem egy napló.Még mindig a kezemben forgattam a tárgyat.Fekete bőrkötésű könyv,ami szintén fekete bőrszállal van át kötve.Alapok meg sárgultak,ezek szerint nem mai darab.Kicsit poros volt,de nem számított.Féltem kinyitni,nem nem attól féltem,hogy valami ki ugrik belőle,hanem...nem is tudom.Kíváncsi voltam mit ír,hogy ki,és hogy minden kérdésemre meg van-e benne a válasz.Vettem egy nagy levegőt,és le hunytam a szemem.Óvatosan ki kötöttem a bőrszálat,majd kinyitottam a szemem,és belenéztem a naplóba.
"Emily Hart naplója!
Drága kis lányom Nina!
Nagyon sajnálom,hogy most nem lehetek vele,pedig tudom,ez az egész neked még nagyon furcsa,és félelmetes.Ezt a könyvet/naplót azért írom neked,hogy ha bár most nem lehetek melletted ez segíteni tudjon.Kérlek figyelmesen olvasd el az egészet,és remélem minden kérdésedre választ kaptál.Jaj,és kicsim senki más nem tudja kinyitni ezt a könyvet csak a leszármazottam,aki te vagy vagy éppen a te gyermeked lesz,kérlek őrizd meg ezt a könyvet,és add majd oda a lányodnak."

Ezt,ezt nem hiszem el....Éreztem,hogy a szemeim szúrni kezdenek,és meg telnek könnyekkel ezért inkább gyorsan tovább olvastam.

"Kicsim te álomfényfejtő vagy.Ez azt jelenti,hogy képes vagy olyan nyomokat látni amit más nem.Ha előhívod a képességed,és ránézem egy lenyomatra meg tudod mondani mikor keletkezett,és hogy miféle energiák vannak benne,jó,rossz vagy esetleg azt is meg tudod mondani,hogy az illető drogos-e vagy bűbáj hatása alatt áll-e.
A nyomok amiket látsz azok az emberek álomfény energiái.Vagy más néven pszi-lenyomatok.Ezekből a nyomokból sok mindent meg tudsz állapítani,de erre magadtól is rá fogsz jönni ne félj.
Ezzel az erővel harcolni,és védekezni is tudsz.Ha valaki hozzád ér amikor úgy mond "be van kapcsolva" a tehetséged az neki olyan mintha áram ütés érte volna.Viszont ha te érsz hozzá mély álomba merül.Ezzel az erővel olyan mélyen el tudod őket altatni,hogy akár meg is halhatnak.Szóval légy óvatos!A selyem ruhák segítenek megszokni ezt az egészet,és elűzik a rossz álmokat.Ezt a tehetségedet úgy tudod irányítani,hogy ha koncentrálsz.Ha elő akarod hívni csak engedd hogy az erő szét áramoljon a testedben,nyisd ki az érzékeidet,és engedd,hogy el árasszon az energia.Viszont mikor ki karod kapcsolni,csak nyugodj le,és próbáld meg csökkenteni az energiádat,hidd el sikerülni fog.Nekem sem ment elsőre rengetek gyakorlás,és erőfeszítés kellett hozzá,hogy irányítani tudjam a képességem.
A fiúkkal kapcsolatban nehéz dolgod lesz.Nem lesz olyan könnyű dolgod,mert a tehetséged válogatja meg az embereket.Csak egy ember lesz aki számodra tökéletes lesz.Ezt onnan fogod meg tudni,hogy tudsz mellette aludni,és az érzékeid fel forrósodnak ha a közelében vagy.Tudom elég furcsán hangzik,és szerintem most nem is hiszel nekem,de ez az igazság."

Rendben van nekem tényleg nem lehet normális életem mint másoknak.

"Gondolom már tudsz az Arkane Tanácsról.Vigyázz velük,a családunk nincs velük jóba,és nem szeretném ha neked is bajod esne,kérlek próbáld meg őket messziről el kerülni."

Bocsi anya ezzel már el késtünk...

"Van egy legenda mi szerint,ha az az ember akit szeretsz,és a képességeddel együtt tudsz vele élni,egy ősi "átok" hordózója lesz.De ez nem mindig következik be.De ha még is be következne meg kell találnod Az Égő Lámpát.Ennek segítségével fel tudod oldani az átkot,de vigyázz! Hogyha a kulcs nem jól fordul a zárban annak komoly következményei is lehetnek!
Hogy honnan fogod tudni,hogy az átok be teljesült? 
Az első nyugtalanságot okoz.
A második rémálmok,és hallucinációk.
A harmadik előbb tébolyt s aztán halált hoz.
Az illetőt csak Az Égő Lámpa tudja meg menti,és egy erős álomfényfejtő,mint te."

Le tettem a naplót az asztalomra,és egyből el is aludtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése