2013. június 1., szombat

11.fejezet-Karkötő

11.fejezet

Hellóka!  Meghoztam még ma az új részt de már leesek a székről. xdd Köszönöm előre a kommenteket és hát 3 feliratkozó több a semminél és nagyon köszönöm! Remélem tetszik az új rész! :D♥
Nina!♥xoxo
*Nina szemszöge*
Igen,már 4 hete vagyok itt és csak azon jár az agyam mi lehet Harryvel,és az apámmal.Fogalmam sincs,hogy szökhetnék meg,vagy egyáltalán,hogy játszhatnám ki Bradet. A válasz eddig mindig ugyan az volt:Sehogy.Nagy nehezen erőt vettem magamon és kimásztam az ágyból,lebaktattam a hófehér lépcsősoron és egyenesen a konyhába indultam.Csináltam magamnak kakaót és le ültem az asztalhoz gondolkodni.Már 4 hete hogy itt vagyok és amióta megtaláltam Brad iratait egyre jobban kezdek félni,hogy ha engem is át akar változtatni mi lesz velem...Biztos vagyok benne hogy Harry más talált valaki mást,és más nem is érdekli mi van velem.A gondolatmenetemet az ajtó csapódása zavarta meg,és Brad ahogy beviharzott a konyhába és elém dobta az újságot.Nem értettem mire ez a nagy felhajtás míg meg nem láttam a címet.

"Harry Syles úgy látszik be csajozott!"
A híres énekes tegnap este a banda többi tagjával együtt,egy medencés buliban volt.Úgy látszik nagyon élvezhette,mert forrásunk szerint egy lánnyal látták versenyezni aztán csókolózni.Az este folyamán a két fiatal együtt távozott a helyszínről,és a srácok lakásába mentek.Mondanom sem kell,hogy sejtjük mik történtek ott tegnap este.....

Ledermedve olvastam végig az újság cikket,nem akartam el hinni,hogy tényleg elfelejtett,és ilyen gyorsan túl lépett rajtam.Gondolhattam volna,sosem kellenék egy hírességnek.Csak kihasznált aztán eldobott mint egy babát,amit ha meg un feltesz a polcra,és ha kedve van majd valamikor levesz. Bradre néztem aki egy "én megmondtam" pillantást vetett rám és le ült velem szembe.
-El kell ős felejtened.-mondta egészen lágy hangon ami eléggé meglepett.-Mit szólnál ha este elvinnélek egy vámpír klubba és szórakoznánk.-ajánlotta fel.
-De engem inkább vacsinak fognak tekinteni,minthogy egy bulizó vámpírnak.-mondtam,de láttam,hogy Brad elmosolyodik szóval már van egy terve,remek.
-Ne aggódj,csak add ide a karod.-mondta és én hezitálva át nyújtottam neki.Ő egy karkötőt rakott a kezemre,fekete bőt karkötőt amin egy ezüst rész volt,és benne egy kék kő.
Kérdőn néztem Bradre,de azonnal választ adott a karkötőre.
-Ha ez rajtad van akkor tudni fogják hogy téged fogunk átváltoztatni,ezért nem fognak bántani.-mondta,és közben elengedte a kezem.Csak bólintottam,és tovább ittam a kakaóm.
-Na szóval akkor este buliba menyünk hogy egy kicsit kikapcsolj.-ezt kijelentette,és más el i tűnt.Nem nagyon tudtam magammal mit kezdeni ezért csak le ültem a tv elé kapcsolgattam,de nem volt jó ötlet minden Harryvel és az a "bizonyos" lány körül forgott.Ezt gyorsan meg untam és kikapcsoltam a tv-t,elkezdtem nézegetni a karkötőt.Nem mai darab volt de nem is olyan múlt századi,még is tetszett egyszerű,de nagyszerű.Fel sem tűnt hogy még mindig álmos vagyok csak akkor amikor a karkötő nézegetésbe el aludtam.
                                                   ************************
Arra keltem hogy valaki simogatja az arcom,és a nevemen szólít.Lassan kinyitottam a szemem és meg pillantottam Bradet. Nagy nehezen fel ültem és kérdőn néztem rá minek a francos francnak kellett felkeltenie?!
-Menny készülődni,mert mindjárt indulunk.-mondta,és leült mellém,lassan eljutott az agyamig amit mondott és fel pattantam,és a fürdőbe siettem.Letusoltam,majd magam köré csavartam a törölközőm és kivasaltam a hajam.Bementem a "szobámba" és keresgélni kezdtem a cuccaim közt-mivel Brad az össze cuccomat elhozta anélkül,hogy bárki észrevette volna-de nem találta azt amit kerestem.Körülbelül vagy fél órát kutattam a szekrényben mire megtaláltam a "tökéletes" ruház.
Vissza mentem a fürdőbe feltettem egy kis szempillaspirált,és szemceruzával kihúztam a szeme,és már kész is voltam.Le tipegtem a lépcsőn,aminek az aljánál Brad várt.
-Gyönyörű vagy.-mondta,és szemmel láthatóan egészen jól felmért.Én csak megforgattam a szemem,és az ajtó fel indultam.Beszálltunk a kocsi,de egész úton nem szóltunk egymáshoz.Kicsit izgultam,hogy mi lesz velem ha valami bajba kerülök.Mikor meg érkeztünk Brad beszélt az egyik testőrrel aki könnyű szerrel beengedett minket,így nem kellett sorba állni.Amint beléptünk megcsapott a fülledt levegő,és az alkohol szag. Brad egyenesen a pulthoz vezetett és kért két Wisky-t.Nem nagyon akartam lerészegedni,de ez az egy még nem árthat.Miután meg ittuk Brad egy csendes sarokba húzott és leültetett egy boxba,ő sarkon fordult és el ment.Igen,gondolhattam volna,hogy ez lesz,de legalább a telóm vissza kaptam miután az újságot el olvastam.Gondolom arra számított hogy ezek után úgysem keresek majd senki,hát igaza volt.Elő kotortam a zsebemből,és fel néztem Twitterre,és facebookra is,de semmi érdekes.Körbenéztem a teremben,és a szemem meg akadt egy magad barna hajú srácon aki engem bámult.Gyönyörű szép barna szeme csak úgy csillogtak amikor a fények rávilágítottak,felém indult.Mikor odaért hozzám kedvesen elmosolyodott,és leült mellém.
-Liam vagyok.-mosolygott ellenállhatatlanul-Liam Payne.-mondta,és a kezét nyújtotta felém.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése