2013. június 1., szombat

10.fejezet-Buli!

10.rész.

Nos hát meghoztam az új részt,remélem tetszik! :D Igaz csak Harry szemszöge de a következőben elég nagy fordulatot fogok tenni szóval érdemes kivárni a következőt.:D Jó olvasást és előre is köszönöm a kommenteket! :D♥
Nina!♥xoxo
*Harry szemszöge*
4.hét telt el,de még mindig semmi a rendőrök még mindig keresik,és azt mondják eltarthat egy darabig amíg lenyomozzák a mobilt,de már nem bírom idegekkel! Le kell nyugodnom ezzel nem segítek senkinek,se a srácoknak,se senki másnak.Most is az helyett,hogy velük beszélnék itt gubbasztok a szobámban,és idegeskedek.Le kell higgadnom.Vettem egy nagy levegőt,és fel ültem az ágyon.Fel álltam,és lecammogtam a lépcsőn.A nappaliba érve 4 kíváncsi szempár fogadott,amin el mosolyodtam.
-Srácok,sajnálom,hogy nem igazán beszéltem az utóbbi időben veletek,de ez a dolog eléggé meg viselt.-mondtam lehajtott fejjel,féltem,hogy el ítélnek majd.
-Harry nincs semmi gond meg értjük,hogy ez neked nehéz nem haragszunk.-hallottam Louis csilingelő hangját.
Fel néztem és láttam,hogy mindenki rám mosolyog.Nem szóltam semmit csak széttártam a karjaim és rájuk ugrottam,szorosan öleltem őket magamhoz.Jobb barátokat nem is kívánhattam volna,nem is barátok inkább testvérek vagyunk.
-Jól van Hazza meg fojtasz.-mondta Liam nevetve.Sóhajtottam,és elengedtem őket majd én is leültem közéjük.
-Mit szólnátok ma este egy bulihoz?-kérdezte Zayn és felénk fordult.
-Milyen buli?-kérdeztem.
-Esti medencés buli.-mondta Zayn.Szerintem már el képzelte hogy milyen is lehet.
-Szerintem jól hangzik.-mondták a többiek kórusban,és mindenki rám nézett.
-Egy kis kikapcsolódás nem árthat meg.-mondtam és el nevettem magam.
-De előtte rendeljünk valamit,mert ki lyukad a hasam.-mondta Niall,és a hasát fogta.
Liam már nyúl is a telefonért,és ha jól értettem pizzát rendelt.Nem csináltunk nagyon semmit csak néztük a tv-t.
Csengettek.
Felpattantam a helyemről,és az ajtóhoz siettem,kinyitottam,de csalódott lettem,mert csak a kaját hozták.Már azt hittem valami hír,hogy meg van Nina vagy valami,de mégsem.Ki fizettem a pizzát,és vissza mentem a srácokhoz.Vissza ültem a helyemre,és majszolni kezdtük a pizzát.Mikor végeztünk mindenki elment készülődni.Fel mentem a szobámba,és be álltam a zuhany alá.Így lesz a legjobb,legalább el tudom majd felejteni...legalább is remélem.Most el megyek és kibulizom magam,nekem is jár egy kis kikapcsolódás,nem?! Szerintem igen is kijár!!Kiléptem a zuhany alól fel öltöztem és mentem is le a lépcsőn.Mikor le értem már mindenki kész volt,csak engem vártak.
-Akkor bulizzunk!!!-kiáltotta el magát Zayn,mi csak nevettünk.
Bezárkóztunk és beültünk a kocsiba,Liam vezetett,Niall mellette ült hátul pedig  Louis,Én,és Zayn foglalatunk helyet.Mikor meg érkeztünk nem mondom hogy rossz látvány fogadott.Egy csomó gyönyörű lány és mind bikiniben,mit ne mondjak beindult a fantáziám.Kezdett beindulni a buli, egy csomóan már falták egymást a medencében.Körbe néztem és egy lányon akad meg a szemem,ő is engem nézett,csak bámultuk egymást.Gyönyörű volt világos barna haja össze volt fonva,és kék fürdő ruhát viselt,ami igazán jól állt neki.Nem totojáztam tovább,bementem a medencébe és oda úsztam hozzá.Leültem mellé bemutatkoztam.
-Harry,Harry Styles-nyújtottam a kezem.
-Emma,Emma Brown-mondta,és megrázta a kezem.A mosolya el varázsolt,bár ez lehet az ital hatása amit előtte ittam,nem tudom
-Van kedved versenyezni?-kérdeztem egy huncut vigyorral az arcomon.
-Persze.-mondta és el indultunk a START felirat felé.Előttünk még voltak hárman ezért várnunk kellett.Lehet elég feltűnően nézhettem Emmát,mert láttam az arcán hogy el pirul.Mi következtünk,a bíró ránk nézett majd,megnyomta a kürtöt és a vízbe ugrottunk.Mikor a végére értem,mindenki tapsolt,csak nem nekem.Emma meg előzött,és így ő nyert.
-Gratulálok.-mondtam,és segítettem neki kimászni.
-Köszönöm.-mondta.
-Gyere igyunk valamit.-mondtam,ő csak bólintott.
El mentünk a bár pulthoz.Sokat beszélgettünk az este folyamán,elég sok dolgot tudtam meg róla,és hát egyre jobban meg tetszett.Éppen menni készültünk mikor egy hirtelen ötlet vezérelt,meg fogtam és be ugrottam vele a vízbe.Megcsókoltam.

Éreztem puha ajkait az enyémeken nem akartam őt el engedni,túl jó volt ahhoz.Mikor feljöttünk a víz alól mind a ketten levegő után kapkodtunk,de a végén megint egymás ajkain kötöttünk ki.Nem bírtam tovább akartam Emmát,MOST!Kimásztunk a vízből.
-Maradj itt mindjárt jövök-mondtam,ő csak bólintott én meg el szaladtam,kerestem a fiúkat,de csak Liamet találtam meg.
-Liam haza mentem,egy jó csajjal.-mondtam,és nevettem hozzá.
-Jól meg gondoltad ezt Harry?-kérdezte,tudom,hogy aggódik de tudok vigyázni magamra.Egyszerűen el vettem tőle a kocsi kulcsot,és már ott sem voltam.
Emma még mindig ott várt rám.Meg fogtam a csuklójánál és el kezdtem húzni a egészen a kocsiig.Kinyitottam neki az ajtót,de ő neki lökött az ajtónak és szenvedélyesen meg csókolt,nem kell mondanom mennyire beindított ez az egész.Vissza csókoltam,de nagy nehezen eltoltam magamtól.
-Éppen ezért megyünk haza,szállj be.-mondtam és kinyitottam neki az ajtót.Beszálltam én is a másik oldalra,és ár indultunk is. Kb az út felénél tartottam mikor meg éreztem Emma kezét a combomon,egyre feljebb és feljebb csúszott,míg el nem ért az egyre jobban keményedő férfiasságomhoz.Az alsó ajkamba haraptam,már alig vártam hogy végre otthon legyünk,és teljesen magamévá tehessem.Szerencsémre meg érkeztünk,kipattantam a kocsiból,és a másik oldalra sétáltam.Szó szerint ki vágtam az ajtót,és egyből Emma puha ajkaira tapadtam,akartam őt de nagyon.Lábait a derekam köré fonta,én pedig a fenekébe markoltam,belenyögött a csókunkba.Nem húztam tovább az időt a ház felé mentem,kivágtam az ajtót majd be magunk után egyből felmentünk a szobámba,és Emma fölé kerültem.elkezdte leszedni rólam a ruhákat,ahogy én is róla......

Reggel iszonyatos fejfájásra keltem....  






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése