2013. május 26., vasárnap

9.fejezet-Nekem csak Ő kell!

9.rész
Ezt a rész Bolla Barbarának ajánlok aki az első kommentelőm volt! Nagyon köszönöm.Illetve Solymosi Katának aki az első kritikámat írta.Köszönöm és igyekszem a lehető legjobban teljesíteni.Még egyszer KÖSZÖNÖM!!
De nem húzom tovább az időt jó olvasást! :)♥
Nina!♥xoxo


*Nina szemszöge*
Még mindig sokkolt az a hír,hogy aki fogva tart egy vámpír.Teljes sokkban ültem a hófehér kanapén egy bögre teával a kezemben.A fejemben számtalan kérdés játszódott le.Semmit sem értettem ebből az egész helyzetből. Miért pont én?Harry és apa jól vannak?Bántani fog Brad?Miért kellek neki?Ezekre a kérdésekre nem kaptam választ.Féltem,sőt rettegtem, hogy mi fog velem történni.A gondolatomat,menetemet Brad zavarta meg azzal,hogy a kezembe adta a telefonját.Értetlenül nézhettem,rá mert egy gonosz mosoly terült szét az arcán.Azt szeretném,ha felhívnád a barátod és meg mondanád neki hogy...

                                                       ************
*Harry szemszöge*
-Hallo?-szóltam bele félve a telefonba.
-H-harry.-hallottam meg azt az ismerős hangot,amit már egy jó ideje nem hallottam.
-Nina! Hol vagy? Jól vagy? Mi van veled? Mond hol vagy és érted megyek!-támadtam le azonnal kérdéseimmel.
-Harry..nem a-akarom hogy értem gyere.-mondta de hallottam a hangján hogy sír.-Jól vagyok csak egyedül akarok lenni. Harry én...é-én sosem szerettelek.-a mondat végére kitört belőle a zokogás.-Kérlek próbáljatok meg elfelejteni és...és mindig emlékezni fogok rád.-mondta alig hallhatóan de még is meg hallottam.
Letette.
A telefont még mindig szorosan a fülemnél tartottam,és csak meredtem magam elé.Nem,nem,nem ez nem történhet meg pont velem,pont most.Nekem szükségem van rá, nem hagyhatom hogy bántsák.Nekem csak ő kell!
-Harry minden rendben?-hallottam magam mellölem Liam hangját.
Nem tudtam értelmesen válaszolni ezért csak ráztam a fejem.Még mindig nem tudtam felfogni hogy az akit szeretek,azt akarja hogy ne keressük.Nem hiszek neki,tudom hogy szeret különben miért sírt volna,és ha nem szeret akkor sem kellene itt hagynia az apját.
-Srácok meg kell találnunk!-mondtam,s az ajtó felé siettem.El kell mennem a rendőrségre,le kell nyomoztatnom a hívást.

*Nina szemszöge*

-Miért kellett ezt mondanom?-kérdeztem tiszta ideg voltam nem akartam el hagyni,hisz szeretem.
-Azért mert mindenkitől el kell szakadnod és el kell őket felejtened amint ez meg lesz készen fogsz állni az új életre és olyan leszel mint én.-mondta a végét suttogva,majd el ment.
Nem ilyen nincs nem fogom őket el felejteni és nem leszek olyan mint Ő.Ki van zárva soha de soha de soha. El kell innen szöknöm most.
-El mentem majd jövök.-üvöltött Brad és el is tűnt.
Ez az végre ki kell találnom valamit.Hosszas gondolkodás után arra jutottam jobb ha körülnézek és talán akkor ki tudok találni valamit.Fel álltam a fehér kanapéról és körül néztem a nappaliban.Semmi változás,a fehér falon festmények és a kanapéval szemben egy plazma tv.Jobb oldalt az egész falat üveg borította,így kitudtam nézni a kertbe.Átlagos kis kert volt de....valami más volt és furcsa érzéseim támadtak.Nem tudom mi volt más vagy hogy mi volt az az érzés de valami nem volt normális.Inkább mentem tovább. Ahogy megfordultam a nappali egybenyílt a konyhával.A konyhabútorok fekete fehérek voltak. Nem volt asztal csak egy hosszú bárpult szerűség és bárszékek.Próbáltam összeszedni a gondolataimat amit tudok a vámpírokról.Az egyetlen fegyver ami maradt az a fa karó és a Vasfű.De hát minő meglepetés Brad ilyet nem tart itthon,remek!Tovább nézelődtem,el indultam fel az emeletre.Ugyan úgy fehér falak és világos barna ajtók,csak egy ajtó volt korom fekete.Lassú és bizonytalan léptekkel indultam meg az ajtó felé,féltem,sőt remegett az egész testem is.Megfogtam a kilincset és lassan lenyomta,belöktem az ajtót és beljebb léptem.Az egész szobában sötét volt,csak a nyitott ajtón át szűrődött be némi kis fény.Nagy nehezen kitapogattam a villanykapcsolót és fel kapcsolta.A látvány borzalmas volt.Polcok voltak a fal mellett és a polcokon üvegek,amikben ember vagy vámpír testrészek voltak.Szembe velem két hűtő volt de abba inkább nem mertem bele nézni,de persze még is bele néztem.Fel nyitottam az egyik tetejét és vértasakok voltak benne.A másikban pedig iratok (!!??) 
Kivettem néhány papírt és igazából nem papírok voltak hanem akták.Mindegyike bele olvastam,különböző embereké volt.Ezek mellett volt egy doboz is,fel nyitottam a tetejét és egy könyv volt benne.Mikor kivettem a könyvet nem is igazán nézett ki annak,inkább egy napló volt.Bele olvastam...

"1526.Október.04
Kedves Naplóm!
Nem tudom mi van velem.Már hetek óta nem érzem magam ugyan annak az embernek mit aki vagyok.Mikor emberek közé megyek nem hallom mit mondanak csak egy dologra tudok figyelni.Hallom ahogy ver a szívük és hallom ahogy a vér lüktet az ereikben.Ilyenkor elszorul a torkom,izzad a tenyerem,és fáj a fogam.Lassan már kezdek megőrülni.Amióta a temetőben jártam és valami vagy valaki elragadott,azóta semmi sem a régi.Próbálok vissza emlékezni de nem tudok.A fejem is bele fájdul akárhogy koncentrálok rá hogy eszembe jusson nem megy,mintha valaki vagy valami azt akarná hogy ne emlékezzek......"

Ebből nem nagyon értettem sokat és előrébb lapoztam,de ez a helyzet kezd egyre furcsább enni.

"1526.December.28.
Kedves Naplóm!
Adam megtanította hogyan tudok magamon uralkodni,vagyis inkább próbálta nem nagyon ment neki.Ez nekem mind új. Adam egyik nap felkeresett és elmesélt nekem mindent.Nem akartam neki hinni hisz ilyesmi nem is létezik.De még is,magam sem hittem benne de minden jel arra utal hogy Vámpír vagyok.Nem akartam vámpír lenni,de Adam elmesélte hogy ez nem akarás kérdése.A vámpíroknál a leghatalmasabbak közé tartozik a Vámpírtanács ők hozzák a döntéseket.Ők választottak ki engem is hogy váljak olyanná mit ők.Ez bonyolult és fájdalmas folyamat volt amire még nem emlékszem. Adam azt mondta ez normális majd később mindenre emlékezni fogok....."

Szóval Brad akarata ellenére változott vámpírrá.Akkor ezek szerint engem azért rabolt el mert...mert engem is kiválasztott a Vámpírtanács.Nekem is vámpírrá kell válnom.... 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése