2013. május 4., szombat

7.fejezet-Hol vagy??!!

7.rész

*Nina szemszöge*

Mikor haza értem el köszöntem Heltől és bementem. Mivel péntek volt a cuccom a sarokba dobtam és kidőltem az ágyamra.Addig feküdtem ott míg el nem aludta.

                                                    ***********

Mikor fel ébredtem nagyon meg ijedtem. Azonnal az órámra pillantottam fél 5.
-A francba el aludtam.-szitkozódtam.
Fel keltem és a fürdőbe siettem gyorsan letusoltam,és a szekrényem elé sétáltam. 
A hajamat kivasaltam és már kész is voltam mikor csörgött a telefonom.
-Szia.-köszöntem
-Szia kincsem.-köszönt Harry nevetve.-Figyelj most indulok érted.
-De nem kell értem jönnöd el sétálok én.-mondtam azonnal nem kell hogy kísérgessen.
-Jó ezt te sem gondolod komolyan.-mondta és hallatszott a hangján hogy nem örül neki.
-De,komolyan mondom csak mond a címet és oda találok.
-De érted megyek.Jobb lesz úgy.-mondta és hallottam egy ajtó csukódást.
-Nem kell Harry már el indultam.Nem kell pátyolgatni egyedül is el találok oda és meg kell ismernem Londont.-mondtam az igazat.
-Oké értem de 1 ez nem pátyolgatás csak szeretnélek biztonságban tudni.2 igen meg kell ismerned Londont de nem este és egyedül.-mondta idegesen.
-Oké mivel nem mondod a címet ezért nem is kell meg van az interneten és majd ott találkozunk. Szia!-mondtam és le tettem.
Igen,tudom ez nem volt szép tőlem és nem akartam megbántani,de egyedül is oda tudok menni.Meg különben is valahogy csak meg kell ismernem London utcáit. Ez meg pont jó alkalom,vagy nem. De most már mind egy. Egyedül sétáltam London utcáin a sötétben és ráadásul még esni is kezdett.Nagy nehezen kiigazodtam az útvonalon és már elég közel voltam a srácok házához.Egy sötét sikátoron mentem keresztül mikor valaki fejbe vágott.Hallottam ahogy a szilánkok földet érnek,nehéznek éreztem a lábaimat és hirtelen minden elsötétült.
                                                             ******
Mikor ki nyitottam a szemem egy szobában találtam magam,talán.A fejem nagyon hasogat és gyengének érzem magam,próbáltam felkelni de nem volt elég erőm és meg is voltam kötözve. A szobában sötét volt csak valahonnan egy kis fény megvilágított a szobában.
Nem láttam tisztán de nem is kellett tudtam ki az és azt is hogy ő hozott ide.De hogy miért az nem tudom.
-Hogy érzed magad hercegnő?-kérdezte és leguggolt mellém.
-Mit akarsz Brad? Miért kellett ezt csinálnod? Engedj el!-nagyon fájt a fejem,a szeme előtt össze folytak a dolgok.
-Ne legyél ilyen kíváncsi.-monda és nevetett.-De oké ha akarod válaszolok.Mit akarok..hááát egy könnyű téged,és meg is szereztelek. A drága barátod meg már biztos rosszul van hogy hol vagy és mi van veled.Ja,azért csináltam mert..mert olyan kedvem volt és te hozzám tartozol.És nem engedlek el.-mondta és csak sétálgatott a szobában és engem figyelt.
-Brad mi lett veled? Mikor edzettünk nem ilyen voltál? Mi történt?-kérdeztem nem értem hogy változhatott meg ilyen gyorsan és ilyen rossz irányba.
-Tudod mindig is tetszettél nekem.Ezért győztél folyton és ezért cukkoltalak...és amikor meg tudtam hogy Londonba költözöl...tudod milyen szar érzés volt??!! Mindig itt voltam neked,mindig számíthattál rám te meg ott hagytál!! Szart sem jelentettem neked!!-üvöltött velem és az üveg ami a kezébe volt felém repül de nem talált el.
-Brad én mindig csak barát ként tekintettem rád.-mondtam szinte alig halhatóan de úgy látszik meghallotta.Mert egyenesen felém közeledett és jó erősen fel pofozott.
-Majd változtatunk ezen.-mondta és ott hagyott egyedül a sötétben.Féltem fáztam és mindenem fájt.Egyedül éreztem magam és csak Harryvel szerettem volna lenni.Ha nem makacskodom akkor most vele és a barátaival lennék nem pedig itt meg kötözve a sötétben.

*Harry szemszöge*

-Hol van már Nina!! Nem igaz már rég itt kellene lennie.-idegeskedtem és fel alá járkáltam a szobában.
-Nyugi Harry biztos ide ér nemsokára.-próbált nyugtatni Niall.
-Niall már 1 órája itt kellene lennie!-kiabáltam-El megyek meg keresem..mondtam és már mentem is ki az ajtón.
Be ültem a kocsiba és mielőtt még el indulhattam volna Louis pattant be mellém.
-Megyek vele.-mondta.Én csak bólintottam és el indultunk el mentünk a házhoz hátha nem jött el a veszekedésünk után.De sajnos hiába nem volt otthon senki. Végig néztük az utat amin jött de semmi.Kezdtem egyre jobban ideges lenni és ezt Lousi is látta rajtam.
-Louis én kiszállok és azért gyalog is körbe megyek.-mondtam.Ő csak bólintott és ős is kiszállt.Jó ha az embernek ilyen barátai vannak akik vigyáznak rá és mellette vannak.El indultunk és közben a nevét kiabáltuk és többször is hívtam de nem vette fel.
-Még egyszer megpróbálom hátha.-néztem Louisra ő bólogatott. A telefon kicsöng de....mintha hallottam volna a szembeli utcából valami zenét.Fel ismertem Nina telefonja volt.Azonnal arra vettem az irányt de csak a telefont találtam meg,őt nem.


Itt a rész komizzni *-*♥
Nina ♥xx

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése