2013. április 13., szombat

6.fejezet-Szerelem vagy félelem..?

6.rész

*Nina szemszöge*

Lefagytam...
-M-micsoda?-kérdeztem.
-Jól hallottad....kérlek én nem akarlak elveszíteni...főleg most!Most hogy már tudom te is úgy érzel irántam mint én irántad.-mondta és közben megfogta a kezem.-Kérlek...
Nem tudtam válaszolni ez egy kicsit sok volt nekem. Még csak most költöztünk ide de már Harry teljesen az ujja köré csavart.Most meg azt mondja hogy ő híres énekes.Én nem akarom hogy úgy végződjön a kapcsolatunk mint általában a sztárkapcsolatoknak vége szokott lenni.Engem idegileg szétszednek a rajongók és kénytelen vagyok szakítani Harryvel. Nem akartam elveszíteni Harryt. Főleg most hogy nagyjából tisztáztuk az érzéseinket,de nekem most kellett egy kis idő hogy végig gondoljam mind ezt. Nem biztos hogy jó döntés volt de kiszálltam Harry kocsijából és el kezdtem szaladni hazáig.Már amennyire tudtam a magassarkúban. Halottam hogy Harry kiszáll a kocsiból becsapja az ajtót és szaladni kezd utánam.Lassítottam gyorsan le kaptam a cipőm és mezítláb szaladtam tovább. Bele kellett húznom. Harry szinte a sarkamban volt hosszú lábainak köszönhetően. Nem tudtam merre megyek csak mentem egyenesen.A könnyeim elvakítottak,már nem hallottam Harry kiabálását,de még mindig szaladtam előre.Mikor már úgy éreztem nem bírom tovább meg álltam és ültem a földre. Felkaptam a fejem mikor meghallottam hogy valaki közeledik felém. Mikor meg láttam ki az azonnal oda mentem hozzá és meg öleltem.Nos hiba volt. A falnak nyomott ahogy csak tudott ott tartott.
-Brad mit csinálsz??! Engedj el!!-kiabáltam rá,de semmi értelme nem volt.Hiába próbáltam megütni vagy mocorogni,hogy kijussak a szorításából  ő annál erősebben tartott. Nem tudtam mást tenni kiabáltam.
-HARRY!!-kiabáltam ahogy csak tudtam. Brad csak nevetett.
-A drága pasid itt hagyott. Nem kellesz neki.-mondta,majd megcsókolta a nyakam és a kezét felfelé vitte a combomon. Próbáltam kiszabadulni a szorításából de nem tudtam.Ennyire meg erősödött volna? Nem hiszem,eddig szinte majdnem mindig legyőztem.
-Brad engedj el! Segítség!! Harry kérlek segíts!-kiabáltam. Semmi haszna nem volt.-Mit akarsz tőlem?
-Téged drága téged.Te az enyém vagy,ha tetszik ha nem.Ja,és csak hogy tudd a drága pasidat is könnyen el intézném. Ha akarnám.-nevetett gonoszul és ebben a pillanatban hátra esett. Én lecsúsztam a fal mellett. Mikor körbe néztem meg láttam Őt. Harry tiszta erejéből ütötte Bradet. Brad próbált kitérni az ütései elől de hiába. Harry minden ütése talált. Nem nézhettem tovább tétlenül Harry simán megölné. Oda mentem mögé és elkaptam a kezét.
-Harry állj meg! Meg fogod ölni!-mondtam még mindig sírtam.Rám nézett és leszállt Bradről. Megfogta a csuklóm és húzni kezdett maga után egészen a kocsiig. Beszálltunk és ő azonnal elindult. Féltem ránézni,féltem hogy látom a dühöt és a gyűlöletet a szemében.Nem szóltunk egymáshoz én még mindig remegtem és zihálva vettem a levegőt. Csak haza akartam jutni és elfelejteni ezt az egészet. Azt hittem hogyha ide költözünk minden jobb lesz de azt hiszem tévedtem. Harry meg állt én kinéztem az ablakon de nem otthon voltam hanem Harrynél. Még mindig nem szólt hozzám és én sem hozzá csak ültünk a kocsiban mind ketten csendben.
-Harry....kérlek vigyél haza.-mondtam szinte alig hallhatóan. Ő bólintott és rám nézett.
-Jól vagy? -kérdezte és közeb a kezemért nyúlt de elhúztam.Lassan bólintottam nem jött ki hang a torkomon.
-Ki volt ez?-kérdezte és közben fel emelte a fejem hogy a szemembe tudjon nézni.Nem válaszoltam nem volt elég erőm válaszolni.El fordítottam a fejem. Harry sóhajtott egyet és el indult. Mikor meg érkeztünk kiszálltam a kocsiból és az ajtóhoz rohantam. Bementem és bezártam magam mögött. Szerencse hogy apa már alszik különben alaposan ki kérdezne mindent.Fel mentem letusoltam és be bújtam az ágyba, nem nagyon tudtam elaludni. Egész végig azon gondolkodtam miért történt mind ez? Brad miért támadott meg? Egyáltalán mit keres itt?
Na és igen Harry. Honnan tudta hogy hol vagyok? Miért akart  magához vinni? 
Amíg ezen gondolkodtam el is aludtam. Reggel a telefonom keltett,kikeltem az ágyból és a fürdőbe mentem.Amikor a tükörbe néztem nem túlzottan ragadtatott el a látvány. A szemeim vörösek voltak,a hajam kócos volt,és az arcomról le olvasható volt a szomorúság és a fájdalom.Fel öltöztem és lementem a konyhába.
Szerencsémre apa már el ment így nem tud kérdőre vonni.Leültem meg ittam a reggeli kakaóm mikor végeztem mér csengettek is. Mikor kinyitottam az ajtót Helena mosolygott rám.
-Na milyen volt,és mit mondott?-kérdezte nagy vigyorral az arcán. nem tudtam válaszolni a tegnapi emlékek végig futottak az agyamon,és ismét kitört belőlem a sírás.-N-nina ne sírj mi történt?-kérdezte ijedten.Nem tudtam neki válaszolni csak szorosan magamhoz öleltem.
-Na gyere induljunk el és közben el meséled.-mondta és simogatta hátam.Bólintottam.
Már vagy 10 perce sétáltunk mire végre meg nyugodtam és elmondtam mindent töviről hegyire Helek. Mikor a végére értem tátott szájal nézett rám.
-Sajnálom...-mondta és meg ölelt.-De ki az a Brad? És mit keres itt?-nézett rám zavartan.
-Igazából azt én sem tudom miért jött ide.De Brad ő volt még Magyarországon az edzőm és ennyi. Mindig jól kijöttünk egymással.Ne tudom mi lett vele azt mondta az övé vagyok és hogy hozzá tartozom akár tetszik akár nem.-mondtam-Őszintén nem tudom mit keres itt de ezek szerint engem.Most sokkal erősebb volt mint mikor edzettünk.-mondtam magam elé meredve.
-De akkor most mi van Harryvel?-ez az a kérdés amire magam sem tudom a választ.
-Fogalmam sincs.Én nem fogom keresni. Kell egy kis idő hogy fel tudjam dolgozni mindezt.-mondtam.Talán ez lesz a legjobb döntés.De remélem Harrynek nem esett semmi baja. Ki tudja mit művelne vele ez az őrült. Talán még is fel kellene hogy hívjam vagy mennyek el hozzá? Vagy inkább hagyjam az egészet a fenébe?
Be csengettek. Az órák viszonylag gyorsan teltek. Mikor vége lett a sulinak Helel megbeszéltük hogy elmegyek vele táncra. Mikor kiléptünk az ajtón megláttam egy fekete kocsit.Nem tudtam eldönteni kié lehet de miután kiszállt az illető rájöttem.
  
A pillantásunk azonnal egymásra talált. Harry elmosolyodott.Nem bírtam tovább nem esett baja jól van és ez a lényeg. Ahogy csak tudtam Harry felé kezdtem szaladni és szó szerint a karjai közé ugrottam. 
-Nekem is hiányoztál.-mondta nevetve.
-Örülök hogy jól vagy.-mondtam és közben el engedtem.
-Én miért ne lennék jól?-kérdezte zavartan.Én csak meg ráztam a fejem.Nem akarom még elmondani neki mit mondott Brad majd idővel.-De te jól vagy?-mondta teljes komolysággal.
-Igen.
-Akkor jó.-látszott rajta hogy megnyugodott.-Mi a terved mára?-kérdezte mosolyogva.
-Haza megyek tanulok és el kísérem Helenát a táncpróbájára. Után semmi.- mondtam és hátra fordultam. Intettem Helnek hogy jöjjön ide.
-Szia Harry.-köszön vidáman.
-Szia Hel.-köszönt ő is.
-Egy kérdésem lenne tőletek.-mutattam rájuk.Ők csak kérdőn néztek rám.-Hel te tudtad  hogy Harry énekes?-kérdeztem.
-Igen.-nevetett és össze néztek Harryvel.
-Tudod már az edző teremben fel ismert és kisit mesélt rólad.-mondta Harry.
-Értem.De nekünk mennünk kell.-néztem Harryre.
-Mindjárt mehetünk Nina csak beszélnem kell még a tanárnővel egy perc.-mondta Hel és elszaladt.
*Harry szemszöge*
-Mit szólnál ha este bemutatnálak a többieknek?-kérdeztem.
-Rendben.-mondta.
-Jaj gyere már ide.-mondtam nevetve és magamhoz húztam.
Kicsit meg könnyebbültem mikor a nyakamba ugrott. Azt hittem talán elveszítem. Azt hittem utálni fog. Tudom ezt majd még meg kell beszélnünk. Lehajoltam hozzá és meg csókoltam. Örültem hogy nem tolt el magától és hogy vissza csókolt. Biztos vagyok benne hogy jól ki jön majd a többiekkel.
-Szia Harry.-mondta és még egy puszit nyomott az arcomra.
-Szia.Este találkozunk.-mondtam és még mielőtt el mehetett volna gyorsan vissza húztam és megcsókoltam. Kicsit meglepődhetett mert nem csókolt vissza azonnal. Mikor elváltunk mosolyogva ment el.Figyeltem ahogy a sarkon lekanyarodnak Helenával és el tűnnek a szemem elől. Beszálltam a kocsiba és elindultam az ellenkező irányba a srácokhoz.

Itt az új rész! Remélem mindenkinek tetszik. Örülnék ha komiznátok sokat jelentene.
Ha valami kérdésetek van vagy szeretnétek valamit mondani vagy akár kritikát akkor küldjetek e-mailt.ninagrand1993@gmail.com
 Köszönöm hogy olvastátok a blogom! :)♥
Nina♥xoxo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése