2013. április 7., vasárnap

5.fejezet-One Direction

5.rész

(Nina szemszöge)

Drága barátnőm vagy fél órát kotorászott a szekrényemben mire meg találta a "Tökéletes" ruhát.
Helnek haza kellett mennie tanulni.Le kísértem az emeletről majd el köszöntünk.
-Vigyázz magadra és majd mesélj el mindent!-parancsolt rám barátnőm.
-Rendben mindenről értesítelek.-mondtam nevetve majd meg öleltem és el ment.
Vissza szaladtam az emeletre és bementem a fürdőbe.Letusoltam és hajat is mostam.Mikor kiszálltam egy törölközőt csavartam magam köré és meg szárítottam a hajam majd kivasaltam.Mikor kész voltam fel vettem a ruhám és egy kevés sminket raktam fel.Mikor elkészültem lementem a konyhába. Mikor leértem apu nézett rám nagyokat pislogva.
-Szia! Hát te hova is készülsz?-kérdezte és közben lepakolta a cuccait.
-Szia! Harry el visz vacsizni....-mondtam halkan.
-Oké ez mind szép és jó.De ki az a Harry?-nézett rám értetlenül apu.
-Tudod ő várt rám reggel.-mondtam.
-Ja,igen emlékszem.-mondta és kopogtak.
Az ajtóhoz sétáltam és mikor kinyitottam Harry állt előttem öltönyben és azzal a cuki mosollyal az arcán.
-Szia.Nagyon csinos vagy.-mondta huncut mosollyal.
-Szia.Köszönöm.-mondtam.
-Helló Nina apja vagyok. Matt Grand.-mutatkozott be apu és ezzel elém állt.
-Jó estét Harry vagyok Harry Styles.-mutatkozott be ő is.
-Ez remek most hogy mindenki ismer mindenkit mehetünk.-mondtam és indultam volna ki ha apu nem állít meg.Tudni kell apámról hogy nagyon védelmező típus és eddig az összes pasim el kergette ha egy rossz szót is szólt hozzám.
-Ne olyan gyorsan kicsim had ismerjem meg a barátod.-mondta apa és Harryre nézett.-Gyere velem ki kérlek a konyhába.-kérte Harryt ő csak bólintott és ment utána. Mikor bementek leültem a lépcső szélére és próbáltam hallgatózni de hiába apu ismer tudja hogy hallgatóznék ezért suttogni szokott. Csak meredtem előre a cipőmre.
Mire jó ez??! Apu miért viselkedik így minden barátommal ha az történetesen fiú??  Nem is értem miért izgulok mikor Harry nem is a pasim. De mégis,nem akarom hogy apu Harryt is elkergesse.
Fel álltam és a konyha felé indultam mikor Apu és Harry lépett ki és nevettek. Nevettek???!!! Na most vagy én vagyok vak vagy valami csoda történt. Ez meg hogy lehet mi,mi,mi ilyen nincs? Na mindegy majd megbeszélem Harryvel.
-Jók legyetek és Harry vigyázz a lányomra.-mondta apa komolyan Harrynek.
-Vigyázok Matt ígérem.-mondta.Remek már tegezi is apámat elrabolták volna az UFO-k? Vagy mi van vele??
-Szia apa!-köszöntem neki és kiléptünk az ajtón majd Harry becsukta mögöttem.Kicsit furán nézhettem ki mert Harry nevetni kezdett.
-Most mi van?-kérdeztem értetlenül.
-Hát az az arckifejezés-nevetett még mindig.-Mitől lepődtél meg ennyire?-kérdezte miután lenyugodott.
-Csak tudod apu nem nagyon szokta kedvelni a fiú barátaimat és az hogy ti nevetve jöttök elő és már tegezed is...kicsit sok(k) volt nekem.-mondtam és kinyitotta nekem az ajtót majd beszálltam és becsukta.
-Hát úgy látszik engem bír.-mondta nagy vigyorral.Ezen nevetnem kellett.-Szép a mosolyod.-mondta majd felém fordult.
-Köszönöm.-pirultam kicsit el ezért kinéztem az ablakon.-Harry akkor mesélsz magadról?-kérdeztem és ránéztem.El néztem volna egész este.Zöld szemei az utat figyelték,szája mosolyra húzódott.Gondolom észrevette hogy nézem ezért elfordítottam a fejem és én is az utat néztem.
-De türelmetlen valaki.-mondta nevetve és meg állt. Kiszállt és kinyitotta nekem az ajtót.A kezét felém nyújtotta én el fogadtam a gesztust.Így mentünk be az étterembe is. Mikor le ültünk jött is a pingvin fel venni a rendelést.
-Szóval Harry mesélsz magadról?-kérdeztem újra a kérdést.
-Majd igen.-válaszolt mosolyogva.-Előbb kezd te.-mondta én meg bólintottam.
-A nevemet már tudod szóval az nem mondom.-nevettünk.-Anyukám 1 éve halt meg...apának és nekem is nehéz volt ezt feldolgozni.Ezért úgy döntöttünk el költözünk.Ebben az időben össze voltam törve...ez miatt kezdtem el bokszolni is.Ittam és drogoztam is.Vagdostam magam,sz össze barátomat el veszítettem.Apának állást ajánlottak itt Londonban.Mind kettőnknek jobb lett így.Apu többet tud velem lenni.Bár ez eddig még nem tapasztaltam. A suliban sem illeszkedtem még be csak Helenát ismerem. Neki hasonló története van mint nekem. Meg ígértem magamnak hogy itt mindent újra kezdek,és meg változom.Talán ez lesz a legjobb.-meséltem Harrynek aki figyelmesen végig hallgatott.Közben kihozták a vacsoránkat és meg ettünk mindent.
-Részvétem anyukád miatt.-mondta és megsimogatta a karom.Eddig bírtam mikor kiléptünk az étteremből néhány könnycseppet nem tudtam meg akadályozni. Harry maga felé fordított és az arcomat fürkészte.
-Ne,ne sírj....Nina itt vagyok nem lesz semmi baj.-mondta és meg ölelt.Nem tudom miért de hittem neki.Valahonnan tudtam hogy igazat mond és meg véd bármi is legyen.
-Gyere sétáljunk egyet.-mondta és letörölte a könnyeimet.Bólintottam és el indultunk.
Csak sétáltunk egymás mellett csendben.A Temze gyönyörű este,varázslatos volt.
Harry egyszer csak megállt.Értetlenül néztem rá hisz nem tudtam mi van. Közelebb sétált hozzám.Az egyik kezét az arcomra a másikat pedig a derekamra rakta.Közelebb húzott magához,csak pár mm választott el minket.S mikor lehunytam a szemem ez a pár mm meg szűnt. Harry megcsókolt.A csók gyengéd volt de még is sokat mondó.Mikor szétváltunk Harryre néztem.
-Nina igaz hogy alig 2 napja ismerlek,de....úgy érzem....vagy is az van hogy...-nem kellett kimondania mire gondol tudtam. Kezeimet a tarkóján össze kulcsolt és megcsókoltam.Gondolom ezen kissé meglepődött mert elsőnek nem csókolt vissza de utána fel fogta mi a helyzet.Kezeivel szorosan átölelt,fel kapott és a levegőben megpörgetett. Csak nevetni tudtam mikor letett.
-Szóval akkor te is...-nézett rám.
-Igen...-mondtam majd meg ölelt.
-Gyere haza viszlek.-mondta és össze kulcsoltuk a kezünket úgy mentünk vissza a kocsihoz. Mikor beszálltunk vártam Harry el induljon de nem tette.Már épp mondani akartam de megszólalt.
-Nem az vagyok akinek gondolsz.-mondta mire én értetlenül néztem rá.
-Nem egy átlagos srác vagyok.A nevem Harry Styles a One Direction nevű banda énekese vagyok.-mondta és nem nézett rám csak maga elé meredt.

Itt a rész remélem tetszik sok Komit és puszi köszönöm akik olvassák és akik komiznak.Sokat jelent nekem!
Nina!Xx♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése