2013. június 9., vasárnap

12.fejezet-Segít megszökni!♥

12.rész

Helló mindenki! ! feliratkozó!!!!!! Wíííííííííí :D♥♥Imádlak titeket és köszönöm hogy olvassátok a blogom,nagyon sokat jelet nekem! Jó olvasást és szeretlek titeket!♥♥
Nina!♥xoxo
*Nina szemszöge*
-Nina,Nina Grand.-fogtam vele kezet.
Elvarázsolt,bár ne lenne vámpír!De hát végül is a remény hal meg utoljára.Észre vettem a kezén,hogy neki is olyan karkötője van mint nekem,csak az övében zöld a kő.Szóvá akartam tenni,de meg előzött.
-Nyugodj meg én nem vagyok vámpír.-hát ez tényleg meg nyugtat nem vámpír csak egy vámpír klubban vagyunk ami tele van vámpírokkal.Komolyan az  agyamra ment a vámpír szó.Érdekesen nézhettem ki mert Liam elmosolyodott valamin.
-Várj,ha nem vámpír vagy akkor mit keresel itt?Én ha helyedbe már rég menekülnék!-lehet kicsit hangosabban mondtam a keleténél,mert elég sokan ránk néztek.
-Had magyarázzam el.-mondta,és a szemembe nézett azzal a gyönyörű szép gesztenye barna szemeivel.Komolyan mondom el varázsolt.A bőrdzseki amit viselt alatta kék póló,és egy sötét farmer volt rajta,ja igen,és a személyes kedvencem a fehér,rövid szárú convers cipője volt.-Nem vagyok vámpír,de vámpír vér van a szervezetemben.Ez által sokkal erősebb vagyok mint egy átlag ember.Nálam gyengébb vámpírokat simán legyőzök,de vannak jóval erősebbek nálam,ilyenkor elő kell hívnom a képességem.-mondta. Okéé ez nekem kicsit sok lesz egyszerre.Miféle képesség??!!Igaz nem sokat tudok a vámpírokról de kétlem hogy bármi féle képessége lenne.
-Értem,vagyis hát mégsem.Miféle képesség,úgy tudtam hogy a vámpírok nem rendelkeznek természet feletti képességgel kivéve a gyorsaság,és az erősség.-mondtam el nem tudom képzelni még is,hogy kerültem ide.Ki kell jutnom innen meg fogok őrülni.
-Néhány vámpírnak van másfajta képessége is.De mi lenne ha ezt egy nyugisabb helyen beszélnénk meg?-kérdezte közben lágyan el mosolyodott.
Bólintottam majd elővettem egy lapot,és leírtam a telefon számom,majd át nyújtottam neki. Liam egy mosoly kíséretében távozott.
Még nagyjából egy fél órát vártam mire Brad vissza keveredett hozzám,és el indultunk haza.Mire haza értünk már teljesen hulla voltam,fel mentem le tusoltam,és be is dőltem az ágyba pár perc múlva már aludtam is.

*Reggel*

Arra keltem hogy az I Want szól mellőlem,igen ezt is le kéne cserélnem Harryre emlékeztet.Vettem egy nagy levegőt,és fel vettem a telefont.
-Hallo.-mondtam kábán.
-Szia Nina,bocs ha fel keltettelek.
-Szia semmi gond de ki is vagy?-lehet azért mert most keltem,de valahonnan nem tűnt ismerősnek a hangja.
-Bocsi Liam vagyok.-nevetett a vonal végén.-Csak azért hívlak,hogy áll-e még a találka?-kérdezte.
-Persze.-mondtam mosolyogva.
-Oké akkor érted megyek,és akkor együtt reggelizünk.
-Redben,de mit mondok Bradnek?-kérdeztem kicsit halkabban mert nem akartam hogy Brad meg hallja.
-Nyugi van egy tervem,félóra múlva ott vagyok.Szia-mondta és letette.
-Szia-mondtam,de tudtam hogy már nem hallja.
Nagy nehezen kikeveredem az ágyból,és a fürdőbe mentem.Fogat mostam meg fésülködtem,majd vissza csoszogtam a "szobámba", és kikerestem egy ruhát.
Le ültem az ágyamra,és csak meredtem magam elé.Sosem gondoltam volna,hogy az edzőm el fog rabolni,mert a Vámpír Tanács kiválasztott,hogy nekem is vámpírnak kell lennem.Vagy,hogy szerelmes leszek egy sztárba akiről nem is tudom,hogy az,majd elrabolnak,és ő egyből talál valaki mást.És nem hagyhatom ki Liamet aki talán tud nekem segíteni megszökni.Őszintén nem akarok vámpír lenni,sem padig olyan mint Liam ami nem is tudom milyen!Fogalmam sincs hogy hova kerültem vagy,hogy miért pont én.De egy dolog biztos,meg akarok,és meg is fogok szökni,nem hagyom magár az apámat.
Csengettek.
Leszaladtam a lépcsőn de mint mindig Brad megelőzött és kérdőn nézte az ajtóban álló Liamet.
-Nocsak-nocsak Liam Payne. Téged mi szél hozott ide?-kérdezte.
-A Tanács engem küldött,hogy világosítsam fel Ninát a vámpírráválásról.-mondtam,és rám nézett,majd a kezét felém nyújtotta. Brad csak bólintott,és már ment is vissza a tévé elé.Megfogtam Liam kezét,és kimentünk az ajtón.Kinyitotta nekem az ajtót én pedig figyeltem ahogy átsétál a másik oldalra,beül a kocsiba,és rám mosolyog.Útközben nem beszéltünk,csak akkor amikor meg érkeztünk.Egy nem túl forgalmas kávézóba mentünk be.Rendeltünk,és mikor el ment a pincér letámadtam Liamet.
-Mi ez az egész én már nem értek semmit sem.-mondtam,és vártam a választ.
-Figyel! A vámpírtanács neve az Arkane Tanács,mindig oda figyelnek az emberekre,és kiválasztanak egyet mert látják az álomnyomaikból,hogy különleges képessége van,vagyis lesz amint vámpírrá változik.Ezért el raboltatják őket,és amint biztosak benne,hogy jól választottak átváltoztatják.Engem is így változtattak át,és nem bánták meg mert olyan képességem van ami másoknak nincs.Persze vannak "átlagos" vámpírok akiknek nincsen külön képessége.-mondta,és közben kihozták a rendelésünk.
-És mi a te képességed?-kíváncsiskodtam.
-Rémálom gerjesztő vagyok.Ez azt jelenti hogy képes vagyok embereket meg ölni azzal ha csak rájuk nézek,ezzel az elméjükben olyan dolgot tudok előidézni ami a legszörnyűbb,legfájdalmasabb,és legborzasztóbb számukra,és ebbe bele halnak.-mondta,és ivott egyet a kávéjából.
-De azt mondtad te nem vagy vámpír,csak vámpír vér folyik benned.
-Ez igaz.
-És ezt hogy?-értetlenkedtem.
-Hát anyukám ember volt és apám meg vámpír.-mondta és el mosolyodott.
-Értem.-csak ennyit tudtam kinyögni túl sok információ egyszerre.-Egyáltalán a Tanács milyen tehetséget lát bennem?-ez az ami érdekel mert szerintem nincs bennem  semmi.
-Álomfényfejtő.Ez a képesség nagyon ritka és Londonban csak a Tanács egyik tagja álomfényfejtő,ezért van rád szükség,hogy a Tanács erősebb legyen.
-Mi az az álomfényfejtő?
-Mint már említettem vannak az embereknek álom nyomaik amelyeket csak az álomfényfejtők láthatnak,ezekből a nyomokból kiderül hogy az ember rossz vagy jó,erős vagy gyenge,és rengeteg minden más.
-Ez az egész hihetetlen.Én nem akarom ezt.
-Tudom,de ha gondolod megtudlak szöktetni.-ennél a mondatnál felcsillant a szemem.
-Komolyan?-remélem nem ver át.
-Ha szeretnéd akkor meg szökünk együtt,csak ketten.-mondta,majd biztatóan mosolygott.El sem hiszem,komolyan meg szökik velem csak azért mert én nem akarom ezt az egészet.Olyan fura érzésem van,kavarog a gyomor a szívem meg a torkomban dobog,félek a végén még kiugrik.
Liam látta rajtam hogy szóhoz sem jutok,és ezen el mosolyodott.A kezem az asztalon volt és ő gyengéden megsimogatta,majd megfogta,és rám mosolygott.
-Már van is egy tervem.-mondta és kifizettük a reggeli,és kimentünk a boltból.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése