2013. június 22., szombat

15.fejezet-Most mi lesz?

15.rész

Hellóka! Hát nagy nehezen meg írtam ezt a részt is,de nekem nem tetszik xd Kérném a véleményeteket mit szóltok hozzá! Jó olvasást,és remélem azért tűrhető a tákolmányom!
Nina!♥xoxo
*Harry szemszöge*
Remek,Liam elhozza bemutatni az új barátnőjét.Nincs ellene semmi kifogásom,csak az zavar hogy nem árult el róla semmit.De mikor ezzel jövök azt mondja,hogy rólunk sem beszélt neki.Kicsit azért érdekel a csaj,kevés olyan ember van akit Liam haza hoz.Szóval most jól kell viselkednünk,különben jaj nekünk.Gondolat menetemet a csengő zavarta meg.
-Kinyitom!-kiáltottam bár felesleges volt mert mindenki azzal volt elfoglalva,hogy rend legyen.Bár engem nem nagyon érdekelt a lány még is olyan furcsa érzésem volt,de nem tudom miért.Mikor kinyitottam a fehérre festett fa ajtót Emma mosolygott rám.
-Szia,hiányoztál.-mondta,és szinte azonnal az ajkaimra tapadt.
-Szia,te is nekem.-mondtam miután hagyott levegőhöz jutni,bár egyáltalán nem így volt,az aki igazán hiányzott,és még mindig nem tudtam magam túltenni rajta az egyedül Nina Grand.Ez nem lehet igaz! Már megint csak rá gondolok ilyen nincs!Nem siránkozhatok miatta örökké,és meg is van hogy mit.Nem szóltam semmit csak meg ragadtam Em kezét és felfelé kezdtem húzni a lépcsőn,egyenesen a szobámig.Szó szerinte betörtem,és azzal a lendülettel be is csaptam az ajtót.Emmát erőteljesen az ágynak löktem,és az ajkaira tapadtam.Erőteljesen meg csókoltam,és szinte téptem róla a ruhákat,elsőnek meg lephette a dolog,de utána kapcsolt,és ő is vetkőztetni kezdett.Végig csókoltam a nyakát,majd a kulcs csontját,és haladtam lefelé.Nem törődtem a gyengeséggel vagy az óvatossággal,egy erőteljes mozdulattal belé hatoltam.Ennek hatására egy elfojtott sikoly hagyta el Emma száját.Nem igazán törődtem vele,ahogy a körmeit a hátamba mélyesztette egyre jobban be indított,gyorsítottam a tempón,de már éreztem,hogy nem sokáig bírom.
-Harry el fogok...-nem kellett végig mondania tudtam mit akart mondani.
-Sikítsd a nevem!-parancsoltam rá,de ő csak nyöszörgött.
-Gyerünk,sikíts!-kiáltottam rá.
-Harry!!-tette amit kértem,mire mind a ketten elmentünk.
-Ügyes kislány.-mondtam,majd le másztam róla,és a fürdőbe mentem.
Bezártam az ajtót,és a zuhany alá álltam.Talán erre volt szükségem,talán nem,de most már nem tehetek ellene semmit.Kiszálltam a zuhany alól,meg törölköztem,és fel öltöztem,a helyemet Em vette át egy szenvedélyes csók kíséretében,amit letöröltem miután becsukta az ajtót.
-Meg jöttünk!-hallottam Liam hangját,mire gyorsan le szaladtam a lépcsőn,és a nappaliba a srácok mellé álltam.
-Harry azért lehettetek volna halkabbak is!-förmedt rám Niall.
-Igaza van!-mondta Zayn és Louis egyszerre.
Válaszképp csak meg forgattam a szemem,és a nappali bejárata felé néztem.A léptek zaja egyre közelebbről hallatszott,mígnem mind a ketten beléptek a helyiségbe.Lefagytam.Ha a szívem még dobogna,most biztos meg állt volna.Nem hiszem,itt áll előttem az a lény akit szerettem.Él,jól van,és mosolyog,de ez a mosoly lefagyott az arcáról amint meglátott engem.Nem tudtam sírjak vagy nevessek,nevesek mert itt van jól van,és él vagy sírja mert nem velem van,hanem mással.
-Nina..-suttogtam szinte alig hallhatóan,még mindig nem hittem el,hogy itt van éreztem,hogy a szemeim meg telnek könnyel.
-Harry..-mondta ki a nevem,valahogy az ő szájából olyan szépen hangzott a nevem.Láttam hogy ő sem bírja,neki is könnyek gyűltek gyönyörű barna szemeibe.
Nem öltözött ki,de nem is volt túl laza,pont tökéletes volt.Nem haboztam tovább felé indultam,de valami pontosabban valaki nem engedett közelebb.Emma elém ugrott,és az ajkaimra tapadt,de szememet egy pillanatra sem vettem le Nináról. Nem nézett a szemebe,kerülte a pillantásom,inkább Liamhez bújt mint,hogy rám nézzen.
-Khm..-köhintett Liam jelezvén,hogy jó lenne ha abba hagynánk.El toltam magamtól a lányt,és még mindig Ninát néztem,aki még mindig nem nézett rám.
-Ez meg ki?-nézett végig lekicsinylő pillantásokkal Emma Ninán.
-Nina grand vagyok.-mondta,és össze szedett egy erőltetett mosolyt,majd a kezét Em felé nyújtotta viszonzásra várva,de barátnőm nem viszonozta a kedvességét.
-Emma Brawn.-mondta majd a telefonja csipogni kezdett.Egy üzenetet kapott,miután el olvasta csak felkapta a táskáját,majd egy hosszú csókot nyomott ajkaimra,és indult a kijárat felé.Mielőtt kilépet volna a nappaliból,az előtérben ácsorgó lánynak neki ment.Állkapcsom megfeszült,kezeim ökölbe szorultak szerencse,hogy elment.
-Sajnálom.-mondta Liam,és homlokon puszilta a lányt.
-Semmi baj,csak nem vagyok neki szimpatikus,nem tehetsz róla.-mondta,majd meg ölelték egymást.
-Akkor,hát üdv nálunk,örülök neked Niall vagyok.-mutatkozott be a szöszi manó,és meg ölelte majd,két puszival köszöntötte.
-Szia Louis vagyok a móka mester,állok szolgálatára hölgyem.-monda Loui,majd kezet csókolt Ninának,amin el mosolyodott.
-Hello Zayn vagyok az egyetlen ép elméjű ebben a bandába,azt hiszem.-köszöntötte,Zayn fel emelte a lányt és meg pörgette majd egy puszival köszöntötte.
Úgy látszik a többieknek nem esett le hogy ki is áll itt.Igaz a vezetéknevét nem is tudhatták mivel az apukája meg kért minket hogy tegezzük.
-Harry-biccentettem egyet felé,ha meg öleltem volna nem tudtam volna uralkodni magamon.
-Sziasztok! Nina vagyok.-intett egyet,és meg villantotta tökéletes fogait.
-Srácok...öhm..Nina tud a vámpírokról.Igen,tudom ő nem az,de a tanács fel fedezte hogy álomfényfejtő,és át akarja változtatni,igaz a képessége még nem fejlődött ki,de szerintem hamar be fog következni.-közölte a tény állást Liam.
Mindannyian le ültünk a kanapéra.
-Akkor kezdem én!-mondta Niall.-Vámpír vagyok,és egyben alakváltó is,bármivé át tudok alakulni ha erősen koncentrálok vagy ha meg érintem ahhoz amivé át akarok alakulni.-és be is mutatta meg fogta a kezem és át változott.
Nina nagy szemekkel nézett ránk.
-Az én képességem,az hogy nagyon erős vagyok.-mondta Zayn,és hogy hihető legyen fel emelt minket a kanapéval együtt.
-Én pedig képes vagyok védő pajzsot emelni azok köré akiket meg akarok védeni,és ha valaki ehhez a pajzshoz hozzá ér mint aki áram ütést kapott meg hal.De ezt nem mutatom meg.-mondta nevetve Louis.
-Én rémálomgerjesztő vagyok.Ha valakire kiengedem ezt az erőmet,az illető fejébe a számára legborzasztóbb dolog játszódik le,és szívrohamban meghal.-mondta Liam,ezzel kicsit meglepve a lányt.
-Én látom a jövőt,és hihetetlen gyors vagyok.Pislogj egyet.-utasítottam a lány.

*Nina szemszöge*

Meg tettem amit Harry kért és mikor kinyitottam a szemem ő állt előttem egy virággal a kezében.
-Csak úgy mondom,hogy a kert végében vannak csak virágok.-mondta nekem Zayn.
Ez egyszerre kicsit sok volt,nem nagyon tudtam meg szólalni.
-Látom meg lepett ez az egész,mit szólnál ha meg néznénk egy filmet nyugtatás kép?-kérdezte Liam.
Bólintottam egyet mire ő felpattant,és az emeletre ment,Louis után Niall és Zayn pedig azt hiszem a konyhába.Remek egyedül maradtam Harryvel,pont ezt akartam el kerülni.
-Szóval te és Liam mióta vagytok együtt? Amióta hazudtál nekem?-hangjában észrevehető volt a gúny,és a csalódottság.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése