2013. június 18., kedd

13.fejezte-Fordulat!

13.rész

Hello! Meg hoztam ezt a részt is remélem el nyeri a tetszéseteket,és még valami segítséget kérnék mert fogalmam sincs mit kell csinálnom mikor az írják hog meglepí és egy díjnál ott a nevem hogy tovább küldve.Most lehet kinevettek de komolyan mondom én nem értek ehez xd De jó olvasást és még talán ma hozom az új rész de nem ígérem meg!
Nina!♥xoxo
*Nina szemszöge*
Mikor kiléptünk a boltból Liam elővette a telefonját,és el kezdett SMS-t írni.Mikor abba hagyta az én telefonom el kezdett rezegni a zsebemben,kihalásztam,és meg néztem az üzenetem.

El fogom mondani hogy mi a terv csak mivel fontos személy vagy ezért figyelnek.Ezt az üzenetet töröld ki és majd meg oldom a dolgot! :)♥ LiamxX

Mosolyogva bólintottam egyet,és Liamre néztem.
Rám kacsintott és meg fogta kezem egészen az autóig,kinyitotta nekem az ajtót,én csak figyeltem hogy milyen sexy ahogy a kocsi előtt átkocog,és be ül mellém.Fél vámpír létére nagyon jól néz ki!A gyönyörű barna szemei és a haj,a jól kidolgozott kar izma az egész teste.A modora,és úgy maga az egész srác elvarázsolt.

*1 hónappal később*

El telt 1 hónap és még mindig itt vagyok,ár csak napok kérdése mikor fognak átváltoztatni.Vagyis azt mondják teliholdkor fognak átváltoztatni ami 1 hét múlva lesz.Rá bíztam magam Liamre de úgy látszik csalódnom kellett.Most is épp pakolok mert Liam elvisz a tengerpartra.Eddig nem tettem szóvá hogy még is mikor szándékozik megszöktetni,mert legbelül még bízom benne hogy még is megszöktet.1 hét...hmm...elég idő ahhoz hogy megszöktessen. Liam 10 perc múlva itt van értem.Bementem a fürdőbe fel ettem a kedvenc bikinimet.
Fölé pedig egy farmer rövidnadrágot,és egy Brit zászlós pólót.A hajamat kivasaltam,lusta voltam felkötni,majd a strandon.Most hogy így belegondolok Brad nem bánt,nem bánik velem rosszul,és ez eléggé meglep.Vigyáz rám és még ha szükségem van valamire el is lát,sosem gondoltam volna,de olyan számomra mint egy testvér.
Kopogtak az ajtón.
-Gyere!-kiabáltam ki,és az előbb említett személy dugta be a fejét.
-Nagyon csinos vagy.-mondta és lehuppant mellém.
-Köszönöm.-mondtam egy halk kuncogás kíséretében.
-Tudod csak azért jöttem,mert igaz el raboltalak,és fogva tartottalak/tartalak.Tudnod kell valamit....-itt egy mély levegőt vett és a szemembe nézett.-Anyukád nem autó balesetben halt meg,hanem meg ölték.-a hír sokkolt,mi az hogy nem abban apa azt mondta meg hát,de most ez hogy van??!! Mi folyok itt??
-Azért ölték meg mert téged próbált védeni,ő is álomfényfejtő volt,és én a Bátyád vagyok.-mondta.Oké ez már tényleg sok!
-Várj.Ha jól értelmezem az ANYÁM nem autóbalesetben halt meg,hanem meg ölték mert neki is olyan képessége volt mint nekem,és van egy bátyám akiről nem is tudtam.Bocsi de ez abszurd.Ilyesmi nem létezik!
-De igen,anyukánk azért halt meg mert őt is át akarták változtatni,de el szökött csak akkor már én is és te is meg születtünk.Tudta hogy elfognak érte jönni ezért menekült de elkapták és meg ölték.Engem is elkaptak,apa nem tehetett mást ti ketten elszöktetek,engem pedig átváltoztattak.-mondta és közben a padlót nézte,nem nézett rám de tudtam mennyire fáj neki erről beszélni.Nem tehettem mást még is csak a...testvérem..megöleltem.
-Hidd el próbáltalak védeni egészen mostanáig óvtalak azt akartam hogy neked ne legyen ilyen sorsod mint nekem,és most...el foglak veszíteni.Megszegtem az ígéretem.-mondta,de vissza ölelt.Hallottam ahogy küszködik a könnyeivel,én fel adtam a harcot.Sírtam.Nem akartam el engedni ezek után tudtam hogy a testvérem és hittem neki a vállán zokogtam,és ö is az enyémen.Két testvér együtt sír,ennek nem így kellene lennie nevetnünk kellene.
-Milyen ígéretet?-futott át az agyamon,de rájöttem hogy kimondtam.
-Mikor anya menekülni akart utána mentem mert vele akartam menni,megvédeni,de ő azt mondta rád kell vigyáznom akkor ölték meg,és engem akkor kaptak el.-motyogta a vállamba szipogva.-Ne haragudj,csak meg akartalak védeni akkor amikor megvertem Harryt,és amikor elraboltalak,és amikor bezártalak a pincébe.-mondta teljesen őszintén.
-Te csak vigyázni akartál rám jó testvér módjára,meg értem nem haragszom.-mondtam és egy puszit adtam az arcára és letöröltük egymás könnyeit.Mind a ketten mosolyogtunk egymásra,mikor meg szólalt a csengő. Liam.

Mikor már úton voltunk el gondolkodtam. Brad a testvérem és az anyukámat meg ölték mikor engem próbált védeni,és a testvéremet is átváltoztatták egy vérszívó szörnyeteggé.Az egész az én hibám! Ez az egész csak miattam történt.A könnyek újra utat törtek a szememből nem tudtam meg állni hogy ne sírjak.Puha ujjakat éreztem az arcomon amik letörölték a könnyeim tudtam hogy Liam az.Csak akkor vettem észre hogy meg érkeztünk.A két kezemmel megfogtam a karját,és a tenyeréhez dörgöltem az arcom.Mikor kinyitottam a szemem egy aggódó szempárral találtam magam szembe.Nem mondott semmit csak kiszállt és kinyitotta nekem az ajtót és gyors léptekkel egy barlang felé vettük az irányt.Ahogy jobban megnéztem a barlangot vasfűvel volt körül ültetve és Liam egyenesen arra ment. Félve pillantottam rá,de ő csak egy mosollyal nyugtatott.Ezek szerint nem árt neki.
-Most már biztonságban vagyunk.Ide nem követnek mert vasfűvel van körbeültetve a barlang és ide nem jöhetnek be,ez nekem nem árt mert félig ember vagyok.-mondta mikor be értünk a barlangba. Körbe néztem mindenhol vasfű,de a barlangot gyönyörű világoskék kristályok díszítették,és ahogy a nap rávilágított különböző színekben pompáztak.
-Miért sírtál?Mi történt?-kérdezte aggódva,és közelebb lépett hozzám.
-Brad elmondta hogy a testvérem,és,hogy anyukámat meg ölték mikor menekülni akart ezzel engem védve,és ekkor változtatták át Bradet is vámpírrá.-mondtam még magam sem tudtam feldolgozni. Liam nem szólt semmit csak szorosan át ölelt.
-Nem kell félned,és tudom,hogy most magadat okolod,de ne tedd.
Nem tudtam megszólalni mert tudtam ha megteszem újra sírni fogok,ezért csak bólogattam és erősen Liam mellkasába fúrtam az arcom.Lassan el engedett és a szemembe nézett.
-Együtt megszökünk.Te,Brad,Apud,és én.-mondta és elmosolyodott.
El sem tudta képzelni mennyire örültem ennek a mondatnak,a nyakába ugrottam és csak annyit suttogtam hogy "köszönöm",ő fel kapott és meg pörgetett.Mikor letett a szemembe nézett,és két keze közé fogta az arcom,majd meg csókolt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése