2013. június 23., vasárnap

16.fejezet-Hagyjuk ezt jó?!

16.rész

Kedveseim,meghoztam az új rész!DE! a következő rész csak 3 komment után fog jönni sajnálom,de nem látom értelmét a dolognak! 3 kmment!! Jó olvasást szeretlek titeket!♥♥
Nina!♥xoxo
*Nina szemszöge*
-Miről beszélsz? Mikor hazudtam én neked?-tört ki belőlem.
-Hát nem is tudom,mondjuk mikor fel hívtál,és azt mondtad egyedül akarsz lenni meg,hogy felejtsünk el!-vágta a fejemhez.
-Akkor igazat mondtam.Kényszerítettek erre!De látom nem fogod fel,hogy elraboltak,de azóta más a helyzet.Nagyon más,és gondolom mennyire érdekelt,hogy mi van velem,mert már másik lányit találtál,szóval ne veszekedj velem!Mindig sírtam,miattad! Csak arra vártam,hogy valami csoda folytán megments vagy akármi,de téged nem is érdekeltelek.Össze jöttél egy másik lánnyal!Harry Styles nem érdekelsz legyél boldog a barátnőddel!Te nem voltál sehol mikor szükségem volt rád,de jött Liam,és megmentett,és meg is fog menteni!-mondtam egyenesen a szemébe,ami látszólag meglepte.Igen fájt kimondani,de meg tettem,mégsem érzem azt,hogy most jobb.
-Ez nem így volt,tudod te mennyire össze voltam törve,mikor már 2 órája nem jöttél,el mentünk meg keresni,de csak a telefonodat találtuk,amit el loptak a rendőrségről.Semmi nyomunk nem volt,már épp kezdtem meg őrülni! Hogy hol vagy,jól vagy vagy valami,de semmi! A telefont is próbáltuk lenyomozni amiről hívtál de hiába,semmi!Már a srácok is elhidegültek tőlem!Erre te azt mondod,hogy nem is érdekel mi van veled?!Te voltál az aki többet jelentett nekem mint bármelyik másik lány,és nem csak egy éjszakás kalandot akartam veled,sokkal többet szerettem volna!-mondta,és egyenesen felém sétált.
-Hagyjuk ezt jó?!-kértem idegesen mert nem nagyon tudtam már vissza tartani a sírást.
-Nem hagyjuk!-mondta,és már olyan közel voltam,hogy az orrunk össze ért,de én el fordítottam a fejem.
Hallottam hogy jönnek a többiek ezért vettem egy nagy levegőt,és próbáltam lenyugodni.Nem néztem Harrye,csak Liamet akartam.
-Nézzünk Toy Story-t.-kiáltotta Liam,és már be is tette a filmet.
A többiek is bejöttek,majd szorosan Liamhez bújtam,biztonságban éreztem magam mellette.Nem nagyon néztük a filmet,inkább beszélgettünk,vagy is a srácok meséltek magukról.Meg tudtam,hogy Louis szereti a répát,és van egy barátnője Eleanor akit nagyon szeret,Zayn kicsit vissza húzódó,de buli király,és neki is van egy barátnője Perrie aki szintén énekes. Niall ír,és nagyon sokat tud enni egyszerre,de még keresi az igazit,ja,és szereti a zsiráfokat. Harry szereti a macskákat,igazi nő csábász (ez miért nem lep meg?),és van egy barátnője Emma. Liamet pedig szereti a teknősöket,fél a kanalaktól,és szereti a Toy Story-t.
-Akkor most,te jössz meséld el mi történ veled.-kérlelt Niall nagy ragyogó kék szemeivel.Nem mondhattam nemet.
-Igen halljuk a kis story-dat.-mondta Zayn. Louis csak hevesen bólogatott míg Harry száján gúnyos mosoly jelent meg.Nem hagyom,hogy így viselkedjen velem,Liamre néztem biztatás kép.Vette az adást,mert azonnal meg csókolt,elmélyültem a csókunkban és tényleg sokkal magabiztosabbnak éreztem magam. Harryre néztem aki sértődötten fordította le a fejét,és a tv-t nézte.
-Akkor mesélj mindent,egészen attól a pillanattól fogva amikor Londonba jöttél.-kérlelt a mellettem ülő Liam
-Az e-elejéről?-kérdeztem,és nagyon nyeltem.
-Igen kivel találkoztál,mi történt kikel ismerkedtél.-biztatott tovább.Meg fogtam a kezét,és nagyot sóhajtottam.
-Mikor kicsi voltam anyukám,meghalt autó balesetben.Apukámmal eddig bírtuk,ezért döntöttünk úgy el költözünk,és ide jöttünk Londonba.Nagyon rossz volt nekem,vagdostam magam,és minden barátomat el veszítettem.Miután ide jöttünk,megfogadtam,hogy többet nem csinálok ilyet.Az iskolában nem volt sok barátom,csak egy Helena,Helena Jonshon.Az első naptól jóba voltunk.Mielőtt ide költöztünk,boxolni jártam az edzőm neve Bard volt.Itt is folytattam az edzés,ezért megkértem Helt,hogy mutassa meg az itteni edzőtermet.El mentünk,és ott találkoztam egy sráccal,provokált,bár nem tudom miért,de a végén ő nyert.Miután végeztünk az öltözőbe mentem,és miután ki jöttem,láttam hogy Hel beszélget azzal a sráccal bár nem tudom mit beszéltek,elég gyorsan elhallgattak mikor oda értem.-Harryre néztem aki csak elmosolyodott,emlékszik.-Mikor haza értem nem tudtam bemenni mert nem kaptam még meg a kulcsaimat,apa ezek szerint dolgozott valami sürgő ügyön,és ha ez nem lett volna elég a telefonom Helnél maradt.Már éppen azon gondolkodtam hogy alszok a lépcsőn mikor egy kocsi állt meg,és a kocsiból az a srác lépet ki kiütött.Fel ajánlotta hogy el visz magához,mert itt hagyni nem fog.Makacs volt mint egy öszvér,ezért bele mentem.El vitt magához de én az úton bealudtam,reggel mikor fel keltem azt sem tudtam hogy hol vagyok,és nem is a saját ruhám volt rajtam.Mint kiderült a srác át öltöztetett,szemét húzás volt.-elmosolyodtam,majd Liamre néztem.
-Ha megtalálom azt a srácot abban nem lesz köszönet.-mondta fenyegetően,amit én egy puszival köszöntem meg.
-Folytasd,folyasd,folytad.-kért Niall,Louis és Zayn egyszerre.
-Oké,szóval mikor fel keltünk,egyenesen haza vitt.Apának fel sem tűnt,hogy nem voltam otthon este.Mikor a suliba indultam volna a srác még mindig itt volt,és elvitt a suliba.Üzeneteket küldött,de olyan titokzatos volt a srác,aztá el vitt vacsorázni,és akkor változott meg minden.Be vallotta mit érez irántam,én pedig ugyan úgy éreztem,és megcsókolt,mikor vissza értünk a kocsihoz el mondta ki ő és azt is hogy énekes és egy zenekar tagja.Sokként ért hogy mibe csöppentem,és el szaladtam,nem akartam látni.Féltem,hogy mindenki utálna ha megtudnák hogy egy hírességgel járok.
-Nina,nyögd már ki annak a szerencsétlen srácnak a nevét.-mordult fel a szöszi idegesen.
-Jó,de ti akartátok.A híres One Direction fiúknak mindent.-és mindenkinek le esett az álla kivéve Harryét.-A sráccal ismét fel vettem a kapcsolatot,és...jó oké a neve Harry,Harry Styles.-nyögtem ki végül,de egyből Liamre néztem aki gyilkos tekintetettel nézett Harryre,aki viszont csak engem nézett.A többiek álla a földet verte,szinte hallottam ahogy koppant az álluk a laminált fa padlón.-El szaladtam,de nem volt jó ötlet,mert az edzőm Brad utánam jött Londonba,és meg talált,és el akart rabolni,de jött Harry,és meg mentett.Aztán másnap gondolom nektek akart bemutatni,azt mondta el jön értem,de ellenkeztem,nem kellett mellém bébicsősz.Nem akarta megmondani a címet ezért már előre meg néztem előre a neten. El indultam egyedül,de eltévedtem.Mikor meg találtam a hozzátok vezető utat,valaki fejbe vágott,és onnan csak arra emlékszem,hogy 3 napig tartott fogva,és az a valaki Brad volt.Meg akartam szökni de Brad meg akadályozta,akkor nem értettem hogy lehet valaki ilyen gyors,de most már értem.Nagyon sokáig voltam Bradnél,sőt most is ott vagyok,de első alkalommal meg akartam szökni,de észre vett,és akkor tudtam meg,hogy ő vámpír,meg ijedtem azt hittem meg akar támadni...-Harry nem hagyta hogy befejezzem a mondatom.
-Ha az a mocsok meg mert harapni vagy egy ujjal is hozzád ért,meg fogom ölni.-sziszegte a szavakat,és láttam ahogy állkapcsa meg feszül,és a kezei ökölbe szorulnak,majd fel áll,és egyenesen felém indul.Pánikba estem,de Liam elém,állt.
-Hazza nyugodj le!Nincsenek rajta harapás nyomok,tudom.-mondta Liam,Harry megvető pillantásokkal nézett végig Liamen,majd vissza ült a helyére.
-Mikor Brad megint elment,kutatni kezdtem,és egy hűtőládát találtam ami tele volt tasakos vérrel,a másikban halott emberek iratai voltak,és más fajta könyvek amiket nem volt erőm megnézni.Még mindig vártam hogy Harry meg mentsen,de nem tette.Helyette az újságban olvastam hogy össze jött valaki mással,és ezt egy kép is bizonyította min épp csókolózik valakivel.-a szívem a torkomban dobogott egyre halkabban beszélte,mert nem akartam sírni Liam előtt,legalább is nem Harry miatt.-Mikor Brad haza jött azt mondta buliba menyünk,és ott találkoztam Liammel,és akkor tudtam meg néhány dolgot,az Arkane tanácsról,és arról,hogy álomfényfejtő vagyok. Liam másnap el hívott reggelizni és elmesélte hogy ő fél vámpír.Azt mondta meg fog menteni,mert tudta,hogy én nem akarok vámpírrá válni. Liammel jól kijöttünk,tudtam,hogy meg fog menteni,és,hogy mellettem lesz.-mosolyogva fordultam az említett felé,aki csak egy mosolyt engedett felém.Úgy tűnik nem igazán tetszik neki ez a Harrys dolog.-Ma mielőtt a partra mentünk volna Brad be jött hozzám.El mondta hogy anyukámat meg ölték,nem autó balesetben hallt meg,és ő a testvérem.Anyának menekülnie kellett,mert ő is álomfényfejtő volt,de ránk találtak,és le lőtték..-könnyezni kezdtem.-Mielőtt lelőtték volna arra kérte a bátyámat,hogy védjen meg,és tartson biztonságban.-szipogtam,nem bírtam a könnyeimmel.Lassan végig folytak az arcomon,és a nadrágomon találtak helyet.Kinyitottam a szemem,és a nadrágomra néztem amit egy két helyen sötét,nedves foltok borítottak.Megtaláltam őket.-De Bradet el kapták,és vámpírrá változtatták...tegnap elmondta mennyire sajnálja ezt,és segít meg szökni...-mondtam végül el az egészet.
Nagyot sóhajtottam próbáltam lenyugodni. Liam és Harry fel álltak és az emeletre mentek,két hangos ajtócsapódást hallottam,majd kitört belőlem a zokogás.Fel álltam,és egy 'sajnálom'-ot tátogtam a többieknek,felvettem a cipőm,és milyen gyorsan csak tudtam futni kezdtem,nem tudtam merre csak el innen,egy sötét mellék utcában el estem.Nem tudom hogy,de meg éreztem valamit,és amint hátra néztem egy sötét alak közeledett felé.Láttam,hogy a gyér lámpa fénye meg csillan a férfi kezében tartott,kés élén.Zöld,és kék foszforeszkáló nyomokat láttam,de valami érezhető volt a férfi nyomaiban.Düh,és valami más is,ami olyasminek tűnt,mint,mintha valami bűbáj hatása alatt állna.Közeledett felém,megragadta a karom,de mikor hozzám ért felszisszent és elkapta a kezét.Dühös tekintettel nézett rám,és a kész felemelte majd mielőtt lesújthatott volna fülsüketítő kiáltásik hagyták el a száját,majd össze esett.A sikátor elejére néztem,és aki ott állt nem más volt mint Liam. Oda szaladt hozzám,és fel emelt.
-Mondtam,hogy meg foglak menteni.-mondta,de még mindig remegtem.Észre vettem hogy Liam vámpír gyorsasággal fut velem,és már otthon is vagyunk,az ajtóban a bátyám várt. Liam óvatosan át adott Bradnek,és el ment.Se szó,sebeszéd elment,itt hagyott...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése