2013. július 5., péntek

18.fejezet-Helena...

18.rész

Nincs sok hozzá fűzni valóm.Szóval jó olvasást :)♥
Nina!♥xoxo
Valami csörög mellettem...nem karok meg mozdulni!
Sóhajtottam egyet,és a készülék felé nyúltam,nem néztem meg ki hív csak bele szóltam.
-Hallo?!-szóltam bele kómás hangon.
-N-nina??!!-hallottam meg a vonal másik végén rég nem látott barátnőm hangját.
-Helena..
-Te...te..ez..mi van??-gondolom nagyon meglepte ez az egész.
-Nyugodj meg jól vagyok.
-De hát el raboltak!!!-akadt ki.
-Igen de ez egészen más mint ahogy gondolnád.
-Miben más?
-Sok mindenben,de nem telefon téma.Mondok egy címet és 1 óra múlva legyél itt.-meg mondtam a címet.
-Akkor megyek.
-Várlak Szia!-köszöntem el.
-Hé' Nina! Nagyon hiányoztál.-mondta a végére elhalkulva.
-Te is nekem.Várlak nagyon!
-Szia!-köszönt el,és le is tette.
-Szia..-köszöntem el én is,de persze tudtam,hogy már nem hallja.
Muszáj lesz mindent elmondanom neki,benne meg bízhatok.Nagy sóhaj kíséretében kimásztam az ágyból,és a konyha felé vettem az irányt.Mikor a konyhába értem meg láttam Bradet amint éppen az asztalon alszik??Oké,nem tudom mit csinált ez a bolond,de fel kell keltenem.
-Braaaad, kelj fel..-próbáltam keltegetni,de semmi haszna.Hogy a fenébe tudott elaludni az asztalon.?? Még mindig nem érte..
Megfogtam a felmosóvödröt,és meg töltöttem hideg vízzel.Meg fogtam,és az egészet Bradre öntöttem.Szegényt eléggé meg lephette,mert le esett az asztalról.
-Ninaaaa!!!-kiáltotta a nevem én pedig futásnak eredtem.-Ha el kaplak neked véged!-kiabálta utánam.
Fel szaladtam a lépcsőn egyenesen a szobámba,majd becsaptam az ajtót.A fürdőn keresztül kiszaladtam a folyosóra,és le a lépcsőn.A nappaliba érve eltoltam az üveg ajtót,és kiszaladtam a kertbe.Már majdnem el értem a kis faházat amikor két erős kéz fel kapott,és egy szempillantás alatt vissza vitt a házba.Próbáltam kiszabadulni a szorításából,de semmi esélyem nem volt.
-Most meg vaaagy!-kiáltotta bátyám,és ledobott a kanapéra,majd csikizni kezdett.
-Neee Brad n-ne cs-csinááld....-már fuldokoltam a nevetéstől,és ha jól éreztem már a könnyeim is folytak. Brad elengedett,és nevetve feküdt rám ezzel sikeresen el érte azt,hogy én is vizes legyek.
-Látod ezt kapod ha velem viccelődsz!-mondta nevetve,majd lemászott rólam.
-Oké,megpróbálom észben tartani te nagy mamlasz.-én is nevettem vele együtt.
-Minek neveztél? Szeretnél még egy menetet?-kérdezte de már el indult felém.
Csengettek.Szerencsémre! Az ajtó felé szaladtam,és gyorsan kinyitottam.
-Ninaaa!-kiáltotta barátnőm,és már a levegőt próbálta kiszorítani belőlem.
-Neked is szia Hel...-próbáltam lehámozni magamról kisebb nagyobb sikerrel.
-Te csak ne sziázz itt nekem!-kiabálta,és elengedett.-Tudod mennyire aggódtam?Már komolyan kezdetem meg őrülni,de ehhez még Harry idegessége is párosult!-ordította le a fejemet.Komolyan szerintem kiszakadt a dobhártyám.
-Hel nyugodj meg,jól vagyok.Most már...-próbáltam kitalálni,hogy az ördögbe mondhatnám el úgy ezt az egészet neki,hogy ne okozzak benne lelkileg nagy kárt.
-Legalább fel hívhattál volna,vagy csak egy sms-t írhattál volna!-mondta,de már láttam a könnyeket a szemében.Nem tudtam mást tenni csak meg öleltem.
-Hel sajnálom,de annyi minden történt,hogy már azt sem tudom milyen nap van ma!-mondtam,és el engedtem.
Ő meg értően bólintott én pedig letöröltem a könnycseppeket az arcáról.
-Gyere be.-mondtam,és mutattam  az utat a szobám felé.
-Akkor elmondod,hogy még is mi a fene folyik itt?Harry folyton azzal jött,hogy ha megtudok rólad valamit hívjam.-mondta,és leült az ágyamra.
Megfogtam a selyem ágyneműt,és betettem a szekrényem aljába.Vissza sétáltam,és leültem Helena mellé.
-Gondolom menyire érdekelte,hogy mi van velem mikor már talált másik barátnőt.-mondta egy fintorral az arcomon.
-Oké minden figyelmem rád irányul,hallgatlak.-mondta és teljesen felém fordult.
-Az egész úgy kezdődött.....-elmeséltem neki mindent,anyukám halálát azt hogy a fiúk vámpírok,és különböző képességük van,azt hogy engem is át akarnak változtatni,és azt,hogy Liammel vagyok.Aztán még anya naplóját azt,hogy Brad a bátyám,és hogy álomfényfejtő vagyok.
-Hűha...-ennyi volt a reakciója erre a sok mindenre.Megértem mert nekem külön-külön is sok voltnem,hogy neki így egyszerre.
-Szóval akkor Liam tegnap este csak szó nélkül elment.-kezdte fel fogni.
-Igen,és nem tudom miért...
-Talán azért mert ezt a Harry-s ügyet el kellett volna neki mondanod előbb.
-De hát....beszélnem kell vele.
-Megyek veled.
-Köszönöm-mondtam barátnőmnek.
Igen,jó döntés volt elmondani neki tudta,hogy benne megbízhatok,és számíthatok rá.Fel öltöztem és indultunk is le a lépcsőn.
Nem volt messze a fiúk háza ezért gyalog mentünk. Hel egész úton biztatott hogy minden rendben lesz,és Liam megfogja érteni.Egyik részem hitt neki a másik viszont egyáltalán nem így gondolta.A hátsó kapun mentünk be amit még Liam mutatott mikor ide hozott.Fel mentem a lépcsőn,és kopogni akartam,de az ajtó kinyílt,és egy ismerős személy állt az ajtóban.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése