2013. július 17., szerda

20.fejezet-Beszélgetés....

20.rész

*Helena szemszöge*

-Gyere megmutatom a házat.-ajánlotta fel Niall amit mosolyogva le fogadtam.Az első utunk a konyhába vezetett,nos igen nem lepődtem meg mikor Niall neki állt enni valami csokis kekszet.
-Kérsz valamit?-kérdezte kedvesen.
-Nem köszi.-mosolyogtam.
-Gyere,megmutatom a kedvenc helyem a házban.-mondta,és meg fogta kezem,majd maga után húzott.
Egy kis szobába húzott Niall.
-Ez egy hang szigetelt szoba.Tudod ha valamelyikünk nem tud aludni vagy csak olyan kedve van,e jön ide,és zenél.A legtöbb időt általában én töltöm itt,de nagyon szeretek itt lenni.Rengeteg emlék van itt.-mesélte,és közben leült egy kanapéra.
Végül is szépen nézett ki,és fel szerelt szoba volt,és persze mint vártam mindenből a legjobb.A szoba fehér volt,és mindenhol hangszerek.Zongora a sarokban,gitárok a falun,de volt egy sarok ahol csak fényképek volt.Közelebb mentem kellemes érzés volt ahogy a talpam hozzá ér a puha fehér szőnyeghez ami az egész szobában volt.Kicsit csikis is volt.Mikor a képekhez értem,jobban szemügyre tudtam venni őket.Az összes képen a srácok voltak.Volt a hol mindannyian valami grimaszt vágtak,és volt olyan is mikor Niall Harry nyakában ült a vízben,és na tudom hogy kikkel "verekedtek".Niall olyan édes volt mindegyik képen. 
Helena Jonshon nem szabadna ilyeneket mondanod!Úgy sem kellenél Niall-nek!
-Nagy szép ez a hely sőt az egész ház.-mondtam,majd vissza sétáltam Niall mellé.
-Ülj le.-mondta ellent mondást nem tűrve,de hiába ellenkeztem volna megfogta a kezem,és maga mellé húzott.
Követlenül mellette ültem,éreztem ahogy melegség árad szét bennem pontosan ott ahol hozzám ér,és ez alatt a jobb oldalamat értem.Lassan emeltem fel a fejem,és egyből a gyönyörű szemeibe néztem.Elmosolyodott,aminek hatására nekem is felfelé gördült a szám.
Éreztem ahogy meg szűnik köztünk a távolság. Niall ajkai egyre jobb n közeledtek az enyéimhez,de ezt a pillanatot egy ajtócsapódás zavarta meg.
Niall fel ugrott a helyéről,és egyen kiment az ajtón.Vettem egy nagy levegőt hogy lenyugtassam magam ez,csak egy véletlen volt..
Miről beszélek majdnem megcsókolt!! Jaj nekem....
Kimentem Niall után az ajtón hogy megnézzem mi volt ez a zaj.Csak annyit láttam hogy Niall int nekem,hogy mennyek utána a lépcsőn,ő pedig Ninát próbálja feltuszkolni a lépcsőn.Körbe néztem és láttam Louis és Zayn értetlen arckifejezését,majd Liam aggódó tekintetét,és végül Harry kétségbeesett arcát.Nem tudtam mi folyik itt,de az biztos,hogy Ninának ez egy cseppet sem jó.

*Nina szemszöge*

Csak ültem az ágyon,és a könnyeim még mindig folytak.
-Mi történt?-ült le a jobb oldalamra Hel,majd szorosan magához húzott,és meg ölelt.
-Harry...Liam...-ennyi volt amit ki tudtam nyögni mert csak ennyi hangom volt.
-El mondtad Liamnek azt amit akartál?-kérdezte,mire egy bólintással válaszoltam.
-Haragszik?-csak meg ráztam a fejem,mert beszélni ugyan is nem voltam képes.
-Akkor mi a baj?-rázta a fejét barátnőm jelezvén,hogy nem érti mi a bajom.
-H-Harry...beszélni akart velem.-vettem egy nagy levegőt hogy le nyugtassam magam.
-Igen ezt tudom.
-Azt mondta,hogy sajnálja,és hogy nem gy tervezte ezt az egészet,és..hogy...szeret.-szipogtam,és szorosabban hozzábújtam Helenához.
-És mi van Liammel?
-Azt mondta,..hogy szeret..-szipogtam össze vissza.
-Mit fogsz most csinálni?-kérdezte Niall aki a bal oldalamon foglalat helye,és a hátamat simogatta.
-Nem tudom...Niall mit tegyek?-kérdeztem reménykedve hátha tud segíteni.
-Tudod Liam mostanában nagyon sokat mesélt rólad,és tegnap is,csak az volt,hogy veled kellett volna maradnia meg,hogy komolyabb bajod is lehetett volna. Harry viszont most nagyon jól el van Emmával.De emlékszem mikor eltűntél képes lett volna a világ végére is elmenni érted nem számított volna neki ez milyen következményekkel jár.-mondat,és ezzel talán segített is.
-Szóval Harry jól el van Emmával.-gondolkodtam hangosan.-Akkor ezek szerint csak a bolondját járatja velem,és most jót röhög rajtam.Remek!-csaptam össze a kezem a levegőben,majd egy nagy levegőt vettem,és letöröltem a sós cseppeket.Meg igazítottam magamon a ruhámat,és meg öleltem Niallt aztán Helenát.
-Tudjátok nagyon aranyosak lennétek együtt.-erre a kijelentésemre mind a ketten elpirultak. Nina rosszallóan nézett rám,Niall pedig halványan elmosolyodott.Kuncogtam egy sort,majd az atót kitárva indultam le Helel és Niallel a nyomomban. Harry a kanapénak támaszkodva állt Liam pedig pár lépésre mellette állt,és nagyon a gondolataiba volt merülve.Amint meghallották a lépteket mind a ketten a lépcső felé kapták a fejüket.Leszaladtam az utolsó pár fogon,és egyenesen Liam felé szaladtam,majd a nyakába ugrottam.Nem érdekelt Harry,csak egy játékot űz velem,én is csak egy áldozat lennék neki,egy újabb trófea amit meg szerzett.De nem adom meg neki ezt az örömöt.
Amilyen szorosan csak tudtam Liamhez bújtam,és öleltem,öleltem,öleltem.Lassan el engedtem ő pedig letett a földre.Fel néztem a gyönyörű barna szemibe ami csillogtak a boldogságtól.Kezemet a tarkóján össze kulcsoltam,mire vette a célzást,és a derekamnál fogva közelebb húzott magához.El mosolyodtam mikor homlokunk össze ért,majd egy csók kíséretében már biztos voltam abban ,hogy helyesen cselekedtem.Vagy talán mégsem...

Helló,na ez a rész is kéész! :D Remélem megfelel az elvárásoknak,és még annyit szeretnék mondani,hogy lehet abba hagyom a blogot. :/ Sajnálom de nem érzem azt hogy nagyon érdekelne bárkit is a blogom....
Még átgondolom....
Nina!♥xoxo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése