2013. augusztus 11., vasárnap

25.fejezet-Liam!!

25.rész

*Niall szemszöge*

Liam már tegnap óta ki sem dugja az orrát a szobájából nem beszél senkivel csak dühöng,és dühöng.Zayn és Louis is próbálta meg győzni arról,hogy amit látott az csak hallucináció,de minden hiábavaló volt.Erőt vettem magamon,majd felmentem a lépcsőn egészen Liam ajtajáig.Kopognom felesleges volt,hisz tudtam,hogy tudja,hogy itt vagyok.
-Liam gyere ki beszéljük meg!-reménykedtem benne,hogy nekem sikerül,kicsalni a szobájából.
-Nem megyek ki! Ezen nincs mit megbeszélni láttam amit láttam,és kész!-számítottam erre.
-Jól van,mindjárt ki jössz.-mondtam,és a pincébe siettem.
Igen, tudom amit most tenni fogok az nem szép dolog,és lehet bajom lesz még belőle,de akkor is! Liam a legjobb barátom,és nem hagyom azt,hogy szenvedjen,és éhezzen.
Tegnap,elmentem sétálni,és egy hajléktalannal találkoztam,akinek a nyakába egy tábla volt akasztva ezzel a felirattal:"Csak öljetek már meg!".Úgy gondoltam eleget teszek a kérésen,oda mentem hozzá,majd haza hoztam,és a pincébe zártam.
Amint a pincébe értem ismét láttam azokat a szemeket,neki már tényleg nem volt semmije,és senkije.Sóhajtottam,és egy nagy lendülettel meg ütöttem a falnak esett ennek hatására elájult.
Legalább nem fogja majd tudni mi történik vele.
A hátamra vettem az embert,és meg sem álltam Liam ajtajáig.Nem szóltam semmit,csak a hajléktalan nyakába haraptam pont az ütőeret találtam el,és ebben a pillanatban kivágódott az ajtó. Liam vérben forgó szemével találtam magam szembe,a földre dobtam az embert Liam pedig habozás nélkül neki esett.
Be pillantottam a nyitott ajtón,és szinte minden,az összes bútor,és törékeny holmi széttörve,darabokban a földön volt.
-Most már beszélni fogunk.-közöltem a tényt barátommal.
Ő lassan fel állt az élettelen test mellöl,és a pulcsijába törölte a száját,majd egyenesen a nappaliba indult,követtem.
Gondolom mondanom sem kell,hogy a kanapén üldögélő két srác mennyire meglepődött.
-Mond.-szólalt meg Liam,és lehuppan a kanaéra Louis mellé.
-Figyelj Liam elmondok mindent,de kérlek hallgass végig,és nem szólj közbe.Rendben?-kérdeztem,majd leültem vele szembe.
Ő csak egy biccentéssel jelezte,hogy rendben.
-Figyel,talán nem hiszed el,sőt biztos vagyok benne,hogy nem fogod elhinni.De meg vagy átkozva.-ezen a kijelentésemen hangosan felnevetett.-Hallgass!-szóltam rá.-Azért történik ez veled mert bele szerettél Ninába.De ha minden igaz van egy mágikus erejű tárgy ami képes meg menteni.
-Csak azt nem tudjuk hol van ez az izé..-szólt közbe Louis.
-A lényeg az Liam,hogy nem szabad haragudnod Harryre mert nem csókolta meg Ninát.Azért hiszed ezt mert hallucinálsz ez is az átokkal jár pont úgy ahogy a nyugtalanság,és a rémálmok is.
Liam nem volt hajlandó válaszolni,csak meredt maga elé,mindannyian ezt csináltok mikor ugyan is kivágódott az ajtó,és barátnőm lépett be rajta.
-Niall! Beszéltem Ninával.-mondta miközben még mindig levegőért kapkodott.
-Meg találta a lámpát?-egy halvány reménysugár gyúlt bennem remélve,hogy a barátom minél előbb meggyógyul.
-Nem,de egy csomó emberrel beszélt,és üzeneteket küldött neki.
-Remélem hamar válaszolnak.-szólalt meg a fekete hajú bandatársam,Zayn.
-Liaaam!-kiáltott fel Hel,és azonnal az említett nyakába ugrott.Gondolom eddig nem vette észre,hogy itt van.
Nem voltam benne biztos,hogy ez jó ötlet,mert szerintem az a hajléktalan kevés volt Liamnek,és még többet akar majd.
-Helena ne!-kiáltottam.
-Nyugi Niall nem bántom a barátnődet.-nevetett fel majd el engedte az említett személyt aki mellé ült.
Felsóhajtottam amikor Louis és Zayn telefonja csörögni kezdett.Mindketten fel álltak,majd távoztak a helységből.
-Niall lehoznád a telefonom fel szeretném hívni Ninát.-kérlelt Liam,kicsit haboztam,hogy itt merjem-e hagyni őket,de végül bólintottam,és felmentem a telefonért.
Szerintem már az egész szobát feltúrtam,de nem találom azt a kibaszott telefont.
-Niaaaaaaaaaaaall!!!-Helena.
Amilyen gyorsan csak tudtam leszaladtam a lépcsőn,és amikor a nappaliba,értam Liam épp barátnőm nyakát nyalogatta.Amint meg pillantottam a szemfogaim egyből rávetettem magam,és minden erőmből a falnak vágtam.
-Helena menny az emeletre,és hívd Ninát!-kiáltottam rá ő pedig habozás nélkül teljesített a kérésem.
Figyeltem ahogy eltűnik a lépcső tetején majd mikor vissza fordultam Liamhez egyenesen nekem ugrott.
-Mondtam,hogy nem bántom a barátnődet,csupán csak meg akartam kóstolni.-szinte köpte a szavakat.
Mind ketten a földön feküdtünk,és egymást próbáltuk legyőzni.Nem is értettem,de Liam állt nyerésre,és túl gyors volt.Már vagy hatodjára vágott a földnek tiszta erejéből mikor megjelent Zayn és Louis.Lefogták Liamet,de semmi haszna nem volt,úgy látszik az átok miatt a kedves,és aranyos vámpír átváltozott egy vérengző szörnyeteggé.Mikor végre egy kicsit magamhoz tértem,és fel álltam,láttam hogy Louis épp a pajzsot próbál körénk emelni.
-Louis ne csináld! Ő még mindig ugyan az a Liam legbelül ha meg ölöd nem lesz jobb,sőt rosszabb lesz!-kiáltásom ki zökkentette,és ez pont elég volt Liamnek,hogy a falnak vágja amire barátom fájdalmasan felnyögött.
Az ajtó kinyílt,és Nina rohant be rajta.
-Ohh..szóval meg jött a kis barátnőm.-mondta Liam.
-Liam fejezd be kérlek!-próbálta meg győzni a lány.
-Lehet,hogy ez a drága Harrydnél beválik,de nálam nem jön be.-lassan közeledett felé.

*Nina szemszöge*
-Nincs semmi köztünk Harryvel.Miért nem vagy képes felfogni?-kiállottam rá.
-Háát...lássuk csak,talán azért mert mielőtt találkoztál velem az Ő barátnője voltál,és ezt valahogy elfelejtetted említeni nekem!-rivallt rám,és szinte azonnal nekem esett volna.
Harry jelent meg a lépcsőn,és Liamre ugrott,majd szinte a szoba minden négyzetcentiméterét bejárták egy másodperc alatt.
-Nézd itt repül a megmentőd.-mondta barátom gúnyosan,és nagy lendülettel csapta Harryt a padlónak mi be is szakadt alatta.
Közelebb hajolt Harryhez,és gúnnyal teli hangon meg szólalt.
-Tudod mit Hazza? Neked adom Ninát mivel olyan jól kijöttök.Nekem ő már nem jelent semmit sem.-direkt lassan mondta a szavakat,hogy biztos meg értsük amit mond.-Szóval Nina végeztünk.-mondta teljes nyugodtan.
Éreztem,hogy a szívem széttörik ahogy ezeket a szavakat kimondta.Lassan fel állt Harry mellöl,és felém tartott.Nem próbáltam meg hátrálni valahol legbelül tudtam,hogy ne fog bántani.
-És akkor most a csinos kis kezedet eltöröm.-mondta teljesen rideg hangon,majd erősen megragadta a csuklóm.
Nem számított arra amit ezután tettem.A szabad kezemet a tarkójára tettem,és majd közelebb húztam magamhoz,majd minden erőmet belé vezettem,ő pedig a földre esett,és el terült.Nem akartam ilyen durva lenni,de nem hagyhattam,hogy a többieknek,baja essen.
Körbe néztem a mindenki a földön hevert,nem tudtam hol tartják a vérkészletet ezért Zayn felé siettem.
-Zayn!Zayn!-szólongattam-Hol a vér?-kérdeztem mire lépcső aljára mutatott.
-Helena gyere le!-kiáltottam barátnőmnek aki azonnal le sietett.
-Niall!-esett kétségbe mikor meglátta a földön fekvő barátját.
idő közben kitapogattam a kis ajtót,majd a hűtőládából elővettem néhány tasak vért,és vissza mentem.Zayn,és Louis eszméletüknél voltak,de nagyon gyengék voltak.A kezükbe nyomtam egy-egy tasakot majd Helnek is adtam egyet aki azonnal Niallbe próbálta tömni.
Harryhez siettem,majd a fejét az ölembe tettem,és kis pofozgatás után kinyitotta a szemét.Nem szóltam hozzá csak azt a kis csövet raktam a szájába,és reménykedtem benne,hogy helyre jön.Lassan szürcsölte a tasak utolsó cseppjeit is,de még mindig kába volt.Zayn és Louis már sokkal jobban voltak ezért hoztak még vért.
Már fogalmam sincs hányadik tasakot tömtem Harrybe mikor hirtelen fel pattant,majd védelmezően elém állt.
-Harry most már nincs semmi gond.-kezemet a vállára tettem.-Liam alszik,nem fog felkelni egyhamar ez teljesen biztos.-nyugtattam meg.
-Sajnálom.-csak ennyit mondott,majd erős karjait éreztem a derekamon,és szorosan magához ölelt.-Sajnálom,hogy nem tudtalak megvédeni.-suttogta.
-Harry semmi gond most már minden rendben lesz.-biztattam majd a többiek felé néztem.
Zayn és Louis Liamet nézte,míg Niall barátnőmet vigasztalta,és szorosan a karjai közé zárta őt.
Minél előbb meg kell találnom a lámpát.Amint hazaérek felkutatom anya többi könyvét,azokat amiket anya a naplójába írt.

Sziasztok remélem tetszett ez a rész,és bocsi a névváltoztatás miatt,de az a név már egyáltalán nem illett a bloghoz.
Nina♥xoxo



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése