2013. augusztus 10., szombat

24.fejezet-Lássunk munkához!

24.rész

Reggel a telefonom keltett fél 7 kor,ugyan is 8-ra kell beérnem.Semmi kedvem nem volt kikelni a pihe puha ágyamból,de tudtam,hogy muszáj.Vergődtem még egy kicsit,de után Gibson a párnámon ugrált remélve hogy kikelek,és sajnos elérte amit akart.Kigurultam az ágyból,majd négykézláb a fürdőmbe mentem.Megkapaszkodtam a csapban majd beléptem a zuhany alá,a hideg víz sokat segített,és kezdtem felébredni.Mikor végezte magam köré csavartam egy törölközőt,és fogat mostam,kifésültem a hajam,majd mikor mindennel elkészültem vissza mentem a szobámba.felkaptam egy fehérneműt,és a szekrényem elé álltam.Próbáltam valami olyat keresni ami nem túl hivatalos még is kényelmes.Hossza keresgélés után megtaláltam azt amit kerestem.
Lementem a lépcsőn,és Gibsonnak enni adtam.Össze szedtem a papírjaimat,és Gibson cuccait,meg pár személyes holmit amit majd el tudok rakni,és szükségem lesz rá az irodában.Mivel drága bátyámnak két kocsija van,el vittem az ezüst merciét. Úgy sem haragszik meg,hátra pakoltam a cuccokat,majd beültem a kormány mögé,Gibson a háttámla szélére leült,és nézte az utat.
Kicsit izgultam,nem csak azért,mert félek hogy elrontok valamit hanem,hogy egyáltalán megtalálom-e lámpát.Remélem a többiek tudtam beszélni Liammel,és meg győzni arról,hogy semmi nem történt köztünk.
A rádió halkan szól,mivel még nem reggeliztem,úgy döntöttem legalább egy forrócsokit le erőltetek a torkomon.Leparkoltam a Starbucks előtt,és bementem kértem egy forrócsokit,és már vezettem is tovább.
Szívem nagyot dobbant amikor leparkoltam az emeletes épület előtt.Ott ahol dolgozni fogok.
Össze szedtem a cuccomat,Gibson a vállamra ül míg én gondosan bezártam a kocsit.Belépve az épületbe egyből a recepciót céloztam meg.Lassan sétáltam a recepciós nő felé,40 év körül festett szőke hajú nő volt kedves mosollyal az arcán amit én viszonoztam.
-Jó napot! Lenne olyan kedves,hogy megmondja nekem merre találom Mr.Bennett irodáját?-kérdeztem,kedvesen bár nem erősségem ez a hivatalos beszéd,sosem volt az.
-Persze kedves.Tizedik emelet,és ott egyenesen előre.-mondta kedvesen,és a lift felé mutatott.
-Köszönöm.-már mentem volna a lift felé,de nem engedett.
-Bocsásson meg Ms.???
-Grand,de szólítson Ninának kérem.
-Rendben,te pedig nyugodtan hívj Emilynek.-mosolygott.-Ugye te vagy az aki a nyomozó irodában fog dolgozni?-kíváncsiskodott.
-Igen,legalább is remélem.-nevettem.
-Akkor ne várad a főnököt,siess.-unszolt.
-Rendben köszönöm a segítséget Emily.-mosolyogtam és már mentem is.
-Sok sikert Nina.-szólt még utána utoljára.
Beszálltam a liftbe,és meg nyomtam a gombot.A liftben volt egy tükör amiben alaposan meg néztem magam,és feltűnt,hogy Emily nem vette észre Gibsont vagy csak nem akarta,nem tudom,de nincs is időm ezen gondolkodni ugyan is meg érkeztem.
Mikor kiszálltam a liftből tőlem nem messze egy nagy fekete ajtó volt,és előtte pedig egy velem egykorú lány ült,oda mentem hozzá.
-Elnézést,bocsánat Nina Grand vagyok,és...
-Ó,igen.Szia,a főnök már várt menny csak be.-biccentett az ajtó felé.
-Köszi.-mondtam,és már bent is voltam.
Az iroda hatalmas volt az egyik fal ami a városra néz üvegből volt.A falak fehérre voltak festve,és a padlón vérvörös szőnyeg volt.Az asztal fából készül,és feketére volt festve az asztal előtt lévő két szék bőrből készült.A falakon szebbnél szebb festmények lógtak.
Mr.Bennett az üveg fal előtt állt,és nézte a várost.Viszont mikor becsuktam az ajtót megfordult,és velem szemben állt.
-Jó Reggel Mr.Bennett.-köszöntem illedelmesen.
-Jó reggelt Ms.Grand. Örülök,hogy itt vagy na,de nem akarlak feltartani,a nyolcadik emeleten lesz az irodád baloldalt a harmadik ajtó.A van pár kitöltendő papír azokat töltse ki,és hozza vissza Bettynek.Jó munkát Ms. Grand.-mondta majd az ajtóra mutatott.
Nem szóltam semmit csak kiléptem az ajtón köszöntem Bettynek,és ismét a liftbe szálltam majd a nyolcadikon ki,és kerestem az irodám.
Amint beléptem már imádtam,leültem a székre,és kipakoltam a cuccom.Ahogy a főnök mondta a papírok ott voltak az asztalomon,és egy cetli amire az volt írva,hogy elviszik az asztali gépet,és egy laptopot kapok,hogy ha utazok tudjam vinni magammal.Amint végig olvastam kopogtak.
-Tessék!-szóltam ki.
-Jó napot Ms.Grand a laptopot hoztam,és a gépet viszem.-nevetett az idős bácsi.
-Köszönöm.-és már el is tűnt.
Vissza mentem az asztalhoz,és neki láttam a papíroknak.

Két óra múlva végre végeztem.Bekapcsoltam a laptopot,és a nagy szekrényhez mentem.Kivettem egy mappát amiben hasonló nyomozók,és segítőkész emberek vannak.Szó szerint az világ minden tájáról,nem haboztam mindenkinek írtam akinek tudtam,és meg volt adva az elérhetősége.Ezzel a napom is gyorsan el ment,már fél 4 volt,ezért fel vittem Bettynek a papírokat.Próbáltam segítséget kérni hátha tud valamit,de éppen telefonált,és nem ért rá.Vissza mentem az irodámba,és mivel már nem volt semmi dolgom csak vártam az e-mail-t valakitől úgy döntöttem felhívom Helenát.
-Nina!-köszönt szokásához híven majd kicsattanó boldogsággal.
-Szia.-nevettem
-Na mi van hiányzom? Uncsi a munka mi?-nevetett.
-Igen hiányozol,és kicsit,de mindjárt mehetek haza.
-Akkor jó.
-Igazából azért hívtalak,hogy voltál-e a srácoknál,és tudsz-e valamit Liamről?-reménykedtem benne,hogy tud valamit,és elmondja.
-Igen voltam,és hát...Liam,nem jött ki a szobájából,de ébren volt.
-De ha nem jött ki honnan veszed,hogy fent volt?-ennek semmi értelmen nem volt.
-Igaz nem jött ki,de hallottuk,hogy épp tör és zúz meg szitkozódik.
-De miért nem történt semmi.
-Niall próbált vele beszélni,és azt mondta meg öli Harryt mert megpróbált megcsókolni vagyis egész pontosan meg csókolt.
-De ez nem igaz!
-Tudom,és nyugodj le! Szerintem hallucinált. 
-Nincs már sok időm,minél előbb meg kell találnom azt a nyamvadt lámpát!
-Figyel te csak ne idegeskedj,próbálj meg meg nyugodni,és a lámpával foglalkozz.Liamet pedig bízd ránk.Értve?
-Értve.-utálom ha igaza van.-Haza megyek,és alszok egy nagyon.
-Helyes,szólj ha van valami,és is szólni fogok.Szia.-barátnőm bontotta a vonalat.

Sziasztok,remélem nem gond hogy megváltoztattam a blog nevét.Szerintem ez sokkal jobban illik hozzá mint a másik,esetleg ha valaki nem érti miért ez a neve akkor előbb utóbb ki fog derülni csak győzzétek kivárni :D
Nina♥xoxo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése