2013. március 23., szombat

3.fejezet-Harry Styles...

3.rész

Nem sokat kellett menni már ott is voltunk. De jó legalább nem kell km gyalogolnom ha bokszolni akarok. Mikor beléptünk szinte tátva maradt a szám. Minden új egész jó hely. Egy srác éppen súlyt emelt mikor meglátott minket.

Az örömöm addig tartott míg okos be nem szólt.
-Csajok a torna a szomszédban van.-mosolygott gúnyosan a srác.
-Ez a boksz terem?-kérdeztem 
-Igen szóval el...-mondta volna ha a szavába nem vágok.
-Remek hol az  öltöző és ki jön velem a ringbe?-néztem körbe a srác csak nevetett
Az öltöző arra van-mutatott az öltöző irányába.-Hercegnő ez kemény sport.-nevetett. oké ennyi kellett a hercegnővel vége volt.
-Kösz..-biccentettem neki majd Hel felé fordultam.-Mindjárt jövök ülj le addig.-mosolyogtam és mentem is öltözni.
Mikor végeztem egyenesen a ring felé mentem. A srác már ott várt. A kezét felém nyújtotta,mire én kérdőn néztem rá.
-Harry vagyok Harry Styles.-mutatkozott be Harry.
-Nina, Nina Grand.-mondtam és kezet fogtunk. 
-Hercegnő biztos bele vágsz ebbe.-nézett rám és féloldalasan mosolygott.
-Ne hívj hercegnőnek!-mondtam és megindultam felé.
Harryt egy jobbossal kicsit sikerült megszédítenem,de nem elég időre. Ő könnyen meg fogott és földnek nyomott.Felettem térdelt és a kezeimet lefogta nem tudtam mozdulni.Ő nyert.
-Na mi a nyereményem szépség?-nézett rám huncutul.
-Ööö... egy pofont??-mondtam flegmán.
-Hééé...ne legyél ilyen harcias.Inkább gyere el velem este valahova.-mondta komolyan de végére mosolygott.
-Még mit nem.-mondtam és az öltözőbe indultam. Mikor ki jöttem Harry barátnőmmel beszélgetett. Lassan odasétáltam hozzájuk de nem akartam megzavarni semmit.
-Köszönöm Hel.-mosolygott Harry Helre majd rám nézett és elment.
-Ez meg mi volt mit köszönt?-faggattam barátnőmet.
-Semmi,semmi csak mondtam neki hogy ne hívjon hercegnőnek.-mondta a végét halkan.
-Nyugi téged nem bántanálak ezért de ne hívj így oké??-rá néztem és el nevettük magunkat.
-Mennyünk haza.-mondta
Mikor kiléptünk az ajtón Hel kérdezősködni kezdett.
-És miért nem mentél el Harryvel este?-kérdezte és rám nézett.
-Mert egy tökfej és nem megyek vele sehova!-mondtam nem akartam Harryről beszélni.
-Oké te tudod,de szerintem jól néznétek ki egypár ként.-nevetve rám nézett.
-Jól van ábrándozz csak..-nevettem vele.
-Oké akkor holnap el jössz velem táncra?-nézett rám boci szemekkel.
-Igen de csak akkor ha nem nézel így.mutogattam az arcára és nevettem.
-Rendbe,de meg jöttél Jó éjt! Szia! Holnap találkozunk.-intet és ment is.
-Neked is..de várj! Reggel be jöhetnél értem és együtt mehetnénk mit szólsz?-néztem utána.
-Oké!Szia!- kiabálta vissza.
Már épp mentem volna be,de az ajtó nem nyílt. Ez remek-morogtam magamba. A táskámba a telefonom után kutattam,de azt sem találtam.El is felejtettem oda adtam Helnek hogy vigyázzon rá és nem kértem vissza.Ez is csak én lehetek.Apa meg ezek szerint nincs itthon. Nem tudtam mit csinálni csak leültem a lépcsőre és vártam. Vártam,vártam,vártam,és még mindig csak vártam. De apa nem jött. Már kezdtem azon gondolkodni hogy betörök a saját házamba mert már kezdet nagyon hideg lenni mikor egy kocsi állt meg a házunk előtt,és egy ismerős alak közeledett felém. Mikor oda ért hozzám fel ismertem. Harry állt előttem.
-Hát te nem akarsz bemenni a házba?-mosolyogva kérdezte.Az a mosoly csodás. Miket beszélsz Nina nem mondhatsz ilyet pont rá.
-Nem képzeld várom az UFO-kat hogy el vigyenek.-mondtam gúnyosan na jó ez kicsit szemétvolt még tőlem is.-Bocsi csak meg fagyok és apám nincs itthon a telóm meg Helnél van és nem tudok bemenni mert még apu nem adta ide a kulcsomat.-meséltem el Harrynek a bajom. Ő nem mondott semmit az hittem elment,de nem. Harry a kabátját rám terítette és megsimogatta a vállam. Rá mosolyogtam.
-Húha haladunk már mosolyogsz rám!-mondta diadalmasan amin én csak nevettem.
-Harry de így te fogsz megfázni.-mondtam és vetettel volna le a kabátját ha hagyja.
-Akkor gyere szálljunk be a kocsiba.-mondta és felhúzott a földről. Beszálltam a kocsijába,mese szép autó. Mikor Harry is beszállt ránéztem.
-Miért jöttél ide?-kérdeztem.
-Mondtam hogy elmegyünk valahova ezért érted jöttem.-mosolygott pimaszul.
-Harry fáradt vagyok és nem tudom hogy megyek be a házba semmi kedvem el menni még valahova.-mondtam a szemébe az igazat.
-Nyugi,kösd be magad elviszlek magam hoz és majd reggel haza hozlak.-mondta és látszott rajta hogy komolyan gondolja.
-Nem is tudom..-néztem rá,de olyan megnyugtató volt vele lenni biztonságban.-oké de tényleg úgy legyen ahogy mondod.-mondtam és becsatoltam az övem.
Az út csendben telt egy ideig néztem Harryt ahogy mosolyog és nevet,majd se kép se hang......el aludtam.

Reggel*

Reggel egy telefon csörgésre keltem.Meg fordultam az ágyamban és mikor meg láttam magam mellett Harryt nagyon meglepődtem és le is estem az ágról ijedtemben.

(Harry szemszöge)

Nagy nehezen rávettem Ninát hogy aludjon nálam. Út közben a rádiót hallgattuk.Mikor meg érkeztünk felé fordultam,és láttam  hogy szépen elaludt. Olyan szép volt ahogy ott a kocsimban az első ülésen aludt. Észre vettem mikor jöttünk az I Want szólt de nem szólt semmit ezek szerint nem ismer. Végre valaki aki legalább nem azért van velem mert híres vagyok. Óvatosan kiemeltem a kocsiból,majd bevittem a házamba,és fel az emeletre a hálóba. Tudtam hogy nem helyes de át öltöztettem. olyan gyönyörű és tökéletes alakja van. Nem tudom mi de valami nagyon meg fogott.Azt hiszem bele szerettem Ninába. Ááá ennyi idő alatt ez képtelenség. Lehetetlen! De mikor olyan gyönyörű. Be fektettem az ágyba és én is átöltöztem majd lefeküdtem mellé. Nem tudom meddig talán percekig,órákig nézhettem ahogy alszik. De én is el aludtam.

Reggel!

A telefonom ébresztett. Lassan kinyomtam,és megfordultam.Mikor Nina meglátott leesett az ágyról. Kuncogtam rajta addig ő fel mászott az ágyra.
-Harry te mit keresel nálam?-kérdezte kómásan.
-Nina te vagy nálam.-mondtam neki mosolyogva.
-Mi az nem lehet mégis mi.....-mondta volna tovább de szerintem leesett neki minden mi volt.-Harry ugye nem te vetetted le a ruháimat és adtál rám egy pólót ami a tiéd?-kérdezte idegesen amin egy jót nevettem és csak bólintottam. Nina az ágyba dőlt és a fejére húzta a takarót.
-Ha nem akarsz elkésni a suliból öltözz és haza viszlek.-mondtam neki és én már ki is keltem az ágyból.Fel vettem egy fehér pólót és egy farmert majd Ninára néztem.-Komolyan el akarsz késni?-kérdeztem csodálkozva.
-Nem csak arra várok hogy ki menny és hagyj nyugodtan öltözni.-mondta durcásan.
-Oké de igyekezz!-mondtam neki és kimentem.

(Nina szemszöge)

Harry nagy nehezen ki ment. Olyan mérges voltam rá még is minek öltöztetett át??!! Jó voltam én úgy.-bosszankodtam magamban. Vettem egy nagy levegőt és öltözni kezdtem. Levettem Harry pólóját és a sajátomért nyúltam. Mikor meg fogtam az ajtó kinyílt és Harry sétált be rajta.
-Azonnal menny ki!!-kiabáltam rá és hozzávágtam a pólóm.
-Pedig szívesen néznélek.-mosolygott kajánul.
-Styles menny ki!-kérleltem hátha ez bejön. Igen, ki is ment csak hogy a pólómat magával vitte. Ezért nem tudtam mást tenni vissza vettem azt a pólót amiben aludtam.Különben is késésben voltam szóval sietnem kellett. Kimentem az ajtón és le a lépcsőn. Harryt az ajtóban láttam meg már kész volt csak rám várt. Össze szedtem a cuccom és Harryvel beültünk a kocsijába. Az út csöndben telt.
-Harry....köszönöm hogy segítettél.-mondtam mikor megérkeztünk.
-Ez természetes volt.-mondta és mosolygott.
Meg öleltem és egy puszit nyomtam az arcára majd bementem a házba. Mikor a konyhába értem apát pillantottam meg amint épp reggelit csinált. Gondoltam hogy nem tűnt fel neki hogy nem vagyok itthon. Amilyen csendbe csak tudtam fel mentem a szobámba és össze szedtem a sulis cuccom meg átöltöztem.

Mikor kész lettem mindennel lementem de csak egy levelet találtam.
Kicsim!
Sajnálom de most hívtak és be kellett mennem azonnal te épp fürödtél és nem akartalak zavarni a barátod kint vár azt mondta majd haza hoz.
Legyél ügyes!
                                     Puszi: Apa

Remek mehetek busszal.De milyen barátom?! Kiről beszélhetett. 
Gyorsan összeszedtem a cuccom és mikor kiléptem az ajtón......


Kérlek komizzatok:) ♥♥
Nina♥

4 megjegyzés: